شهر خبر

رئیس پلیس راه خوزستان:

جاده‌های خوزستان مه آلود و لغزنده هستند / رانندگان احتیاط کنند

جاده‌های خوزستان مه آلود و لغزنده هستند / رانندگان احتیاط کنند

اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان از مه آلود بودن و لغزندگی جاده‌ها خبر داد و تاکید کرد: حرکت با سرعت مطمئنه یک ضرورت برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا دولتشاهی با اعلام این خبر بیان کرد: اغلب راه‌های اصلی و فرعی خوزستان به خصوص مناطق کوهستانی شمال شرق خوزستان مه‌آلود هستند و از این رو حرکت با سرعت مطمئنه یک ضرورت برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی است.

وی به مه آلود و لغزنده بودن جاده‌های خوزستان در ۳ روز اخیر اشاره کرد و افزود: به واسطه پدیده مه، کاهش دید افقی، بی‌احتیاطی رانندگان و توجه نکردن به جلو شاهد وقوع تصادف در خوزستان بودیم.

سرهنگ دولتشاهی یادآور شد: با توجه به اینکه شرایط مه آلودگی، دشواری‌هایی را به همراه دارد، لازم است تا رانندگان با احتیاط کامل رانندگی کنند که مهم‌ترین موارد احتیاطی دوری از شتاب زدگی، سبقت نگرفتن، توجه به جلو، سرعت مطمئنه و … است.

وی گفت: از رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین درخواست می‌شود با توجه به مه آلودگی و در پیش بودن بارندگی‌ها، قوانین رانندگی در شرایط خاص آب‌وهوایی را رعایت کنند تا سبب آسیب رسیدن به خود و دیگران نشوند.