شهر خبر

سوریه: تجاوز اسرائیل به فرودگاه دمشق حلقه جدیدی از جنایات آن است

سوریه: تجاوز اسرائیل به فرودگاه دمشق حلقه جدیدی از جنایات آن است

وزارت امور خارجه سوریه تجاوز رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق را حلقه جدیدی از جنایات این رژیم علیه مردم سوریه برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت امور خارجه سوریه به تجاوز رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد که تجاوز اسرائیل به فرودگاه بین المللی دمشق چیزی جز حلقه جدیدی از زنجیره جنایات اسرائیل نیست که سوریه و مردم پایدار آن را که به دفاع از حاکمیت، وحدت و تمامیت ارضی خود پایبند است و هرگونه مداخله در امور داخلی خود رد می کند، مستقیماً هدف قرار می دهد.

وزارت امور خارجه سوریه با ارسال دو پیام به رئیس شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: در زمانی که مردم کشورهای عضو سازمان ملل متحد کریسمس و سال نو را جشن می گیرند و منتظر سالی هستند که در آن بحران ها فروکش کرده و صلح، رفاه و ثبات حاکم شود مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل دست به تجاوز جدیدی زدند و قوانین بین المللی و اصول و مفاد منشور سازمان ملل متحد را نقض کردند.

وزارت خارجه سوریه افزود: سوریه از شورای امنیت و دبیرخانه سازمان ملل متحد می خواهد که جنایات و تجاوزات اسرائیل را محکوم کنند و برای پاسخگو کردن و مجازات مسئولین این تجاوزات و عدم تکرار آن اقدامی فوری انجام دهند.