شهر خبر

دفاع عجیب روزنامه دولت ؛ تیک آبی اینستاگرام رییسی برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی صفحات جعلی است

روزنامه ایران نوشت: یک بررسی ساده نشان می‌دهد صفحه رسمی آیت‌الله رئیسی پس از محدودیت‌های اخیر که به‌دلیل سوءاستفاده دشمنان از فضای مجازی صورت گرفته هیچ فعالیتی نداشته است.

دفاع عجیب روزنامه دولت ؛ تیک آبی اینستاگرام رییسی برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی صفحات جعلی است
اعتمادآنلاین |

پس از افزایش انتقادها به تیک آبی اینستاگرام ابراهیم رییسی و فعالیت او در این فضا با وجود فیلتر بودن، روزنامه دولت تلاش کرده رفتار دوگانه ابراهیم رییسی در مواجه با فضای مجازی را توجیه کند. 

به گزارش ایران، در روزهای اخیر صفحه رسمی آیت‌الله رئیسی در پیام‌رسان اینستاگرام تیک آبی دریافت کرده و همین مسأله بهانه‌ای برای هجمه مخالفان دولت به رئیس جمهور شده است. مخالفان دولت در حالی تلاش دارند این مسأله را به‌عنوان سند دوگانگی دولت معرفی کنند که یک بررسی ساده نشان می‌دهد صفحه رسمی آیت‌الله رئیسی پس از محدودیت‌های اخیر که به‌دلیل سوءاستفاده دشمنان از فضای مجازی صورت گرفته هیچ فعالیتی نداشته است.

در ادامه این مطلب آمده است: به جهت آنکه صفحات جعلی متعددی با نام آیت‌الله رئیسی در اینستاگرام وجود داشت، تیم رسانه‌ای دولت ملزم به ارائه مکاتبات برای دریافت تیک آبی یا همان صحت‌سنجی صفحه شد تا از سوءاستفاده‌های احتمالی به نام صفحه رئیس‌جمهور جلوگیری شود. در آخرین مکاتبه، اینستاگرام اواخر تیرماه سال‌جاری از تحویل گرفتن اسناد و بررسی آن خبر داد و دیگر مکاتبه‌ای درباره این صفحه صورت نگرفت تا اینکه این پیامرسان بتازگی اقدام به اضافه کردن تیک آبی کرده است.