شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام جهانی#تیم ملی#آرژانتین

دردسرهای مارتینز برای محافظت از مدال طلای جام جهانی

دردسرهای مارتینز برای محافظت از مدال طلای جام جهانی

دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین بعد از قهرمانی در جام جهانی، حاشیه‌ساز شد. او اکنون برای محافظت از مدال طلای خود دست به اقدام جدیدی زده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیدار نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد تیم فرانسه را شکست دهد و به عنوان قهرمانی این مسابقات رسید. املیانو مارتینز یکی از مهره‌های تاثیرگذار آلبی سلسته در این تورنمنت بود که با مهار چند ضربه پنالتی به چهره شناخته شده جهان فوتبال تبدیل شد. وی در پایان تورنمنت دستکش طلای این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

مارتینز بعد از جشن قهرمانی کُری‌های زیادی برای کلیلیان امباپه ستاره جوان فرانسه خواند. امباپه در فینال موفق شد سه بار دروازه این بازیکن را باز کند.

روزنامه البیان امارات در گزارشی با اشاره به اقدام عجیب مارتینز بعد از جام جهانی فوتبال نوشت: دروازه‌بان جنجالی تیم ملی آرژانتین تصمیم گرفته برای محافظت از مدال طلای خود یک سگ نگهبان ویژه را خریداری کند. این سگ از نژاد بلژیکی است و توسط بسیاری از نیروهای نظامی جهان و شخصیت‌های معروف به کار گرفته می‌شود.

این نوع سگ، قوی، سریع، وحشی و وفادار است و وظیفه او نگهبانی از خانه دروازه‌بان آرژانتین در انگلیس است. شرکتی که این نوع سگ را در بریتانیا پرورش می‌دهد قیمت آن را ۲۴ هزار دلار اعلام کرده است.

منبع: ایرنا