شهر خبر

تندروان: هورسان رامسر تا آخرین لحظه جنگید/ تماشاگران شاهد مسابقه جذابی بودند

تندروان: هورسان رامسر تا آخرین لحظه جنگید/ تماشاگران شاهد مسابقه جذابی بودند

​سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: هورسان رامسر تا آخرین لحظه جنگید و شاهد یک بازی کاملا فنی و رالی های متعدد از طرف هر دو تیم بودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هفته نخست دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه یازدهم دی‌ماه با هفت دیدار در شهرهای مشهد، مریوان، رامسر، سیرجان، اردکان، تهران و ارومیه پیگیری شد و در این هفته شهداب یزد سه بر یک هورسان رامسر را شکست داد.

محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال شهداب یزد پس از دیدار مقابل هورسان رامسر گفت: از تلاش جانانه بازیکنان تیم و مجموعه باشگاه در این دیدار دشوار تشکر می کنم.

وی افزود: تیم هورسان رامسر تا آخرین لحظه جنگید و یک بازی چشم نواز را به نمایش گذاشت. شاهد یک بازی کاملا فنی و رالی‌های متعدد از طرف هر دو تیم بودیم.

تندروان اظهار داشت: مقابل هورسان پرمهره بازی داشتیم که در هر جابجایی یک بازیکن باکیفیت وارد زمین کردند که این امر کنترل حریف و بازی را برای ما سخت کرده بود. خوشبختانه تماشاگران مسابقه جذابی را مشاهده کردند.

تیم‌های پیکان تهران، شهداب یزد، فولاد سیرجان ایرانیان، نیان الکترونیک خراسان، راه‌یاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه و ایفاسرام اردکان در آغاز دور برگشت لیگ برتر مردان موفق به شکست حریفان خود شدند.

 انتهای پیام