شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#دمشق#وزارت

وزارت حمل و نقل سوریه: فرودگاه دمشق به وضعیت عادی بازگشت

وزارت حمل و نقل سوریه: فرودگاه دمشق به وضعیت عادی بازگشت

وزارت حمل و نقل سوریه اعلام کرد که وضعیت فرودگاه بین المللی دمشق به حالت عادی بازگشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزارت حمل و نقل سوریه صبح امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که وضعیت فرودگاه بین المللی دمشق، به حالت عادی بازگشته است.

در این بیانیه اعلام شده است که از ساعت ۹ صبح به وقت محلی دمشق، فعالیت های این فرودگاه بین المللی به وضعیت عادی بازگشته و پروازها از سرگرفته شده است.

بنابراین گزارش، نیروهای متخصص در فرودگاه بین المللی دمشق پس از تجاوز رژیم صهیونیستی، اقدام به برطرف نمودن آسیب ها کرده و مشکلات ایجاد شده در اثر این حمله را از میان برداشته اند.

این در حالی است که پس از تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی علیه فرودگاه بین المللی دمشق که با کشته شدن دو نظامی سوری همراه شده بود، فعالیت های این فرودگاه متوقف شده بود.

رژیم صهیونیستی چند ماه پیش نیز در حمله ای مشابه فرودگاه بین المللی دمشق را هدف حمله قرار داده بود که این حمله با محکومیت شدید از سوی طرف های منطقه ای و بین المللی همراه شده بود.

صهیونیست ها که به دروغ مدعی هستند اهداف نظامی را در سوریه مورد حمله قرار می دهند، در حملات خود مناطق مسکونی و تاسیسات زیر بنایی سوریه نظیر فرودگاه ها را هدف تجاوزات خود قرار می دهند.