شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مدارس#تعطیلی مدارس#تهران#پلیس راهور

تاثیر جزیی تعطیلی مدارس بر ترافیک شهر تهران/ کدام معابر پرترافیک هستند؟

تاثیر جزیی تعطیلی مدارس بر ترافیک شهر تهران/ کدام معابر پرترافیک هستند؟

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تاثیر جزئی تعطیلی مدارس بر ترافیک شهر گفت: حجم ترددهادر معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش و سنگین گزارش می‌شود‌.

به  گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ علی‌اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت صبح دوشنبه  دوازدهم دی ماه 1401 اظهار کرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم ، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم.

سرهنگ شریفی ادامه داد‌: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری ، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح  دارای ترافیک است. 

وی تصریح کرد: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از  پل  صیاد ،  مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان  بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم. 

شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) ، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی  دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب  از  صیاد ، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب  از بزرگراه امام علی (ع)  ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.

سرهنگ شریفی افزود‌: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از  ابتدای صبح  در تمامی تقاطع ها و معابر  و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک  حضور دارند و طرح جناغی  ها بمنظور  نظم بخشی به بزرگراهها در  حال اجراست‌.ژ

وی گفت‌: تعطیلی مدارس تاثیر جزیی بر ترافیک شهر  تهران داشته است ولی  آنچنان که باید شاهد کاهش ترددها نبودیم.

انتهای پیام/