شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت ورزش#وزارت ورزش و جوانان

حسن روشن: همه باید با وزارت ورزش و جوانان تعامل داشته باشند

حسن روشن: همه باید با وزارت ورزش و جوانان تعامل داشته باشند

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: باید به وزارت ورزش و جوانان برای ایجاد شرایط بهتر کمک کنیم.

حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عملکرد وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم در 15 ماه اخیر به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: چندماه پیش توانستیم ملاقاتی با وزیر داشته باشیم و دغدغه‌های‌مان را مطرح کنیم. پیشتر هم آقای سجادی قول داده بود شرایط ملاقات با رئیس جمهور را فراهم می‌‌کند اما به هر صورت توانستیم در یک جلسه حضور پیدا کنیم که توام شد با بیان مشکلات و دغدغه قهرمانان که همه حق داشتند. بیان دغدغه‌ها به صورت مستقیم قطعا به سود همه خواهد بود و می‌توانیم مشکلات‌مان را کلمه به کلمه مطرح و مطالبه‌گری کنیم.

وی درباره اقدامات انجام شده درباره خصوصی‌سازی افزود: پیشتر درباره مقوله خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس صحبت‌هایی شده بود و قدم‌هایی برداشته شده است. امیدوارم ادامه مسیر هم با موفقیت طی شود زیرا مردم دغدغه دارند. امسال سال تولید اعلام شده و می‌دانیم که فوتبال در این زمینه چقدر تاثیر دارد. ما فوتبالیست‌های‌مان را با قیمت‌هایی گزاف می‌فروشیم و خودش بهترین نوع تولید است. در داخل محصول تولید می‌کنیم و در نهایت به فروش می‌رسانیم.

روشن عنوان کرد: خواسته من از وزیر ورزش و جوانان و رئیس جمهور رسیدگی به مشکلات استقلال و پرسپولیس، مخصوصا آکادمی‌ها است زیرا آکادمی بازیکن تولید می‌کند و بسیار مهم است. به ما قول‌هایی داده شده و امیدواریم نتایج آن را مشاهده کنیم.

روشن در پایان با مهم خواندن ارتباط مستقیم با حمید سجادی گفت: با برگزاری جلسات و حفظ ارتباطات با وزیر می‌شود بسیاری از مشکلات را حل کرد. من به عنوان یک پیشکسوت فوتبال عمرم را پای این ورزش گذاشته‌ام و می‌توانم به آن کمک کنم. خودم در جوانی ورزشکار بوده‌ام و می‌دانم که باید به وزارت ورزش و جوانان کمک کنیم و با آن تعامل داشته باشیم. قطعا با بررسی مشکلات می‌توانیم به رشد آن نیز کمک کنیم.

انتهای پیام/