شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رییس فدراسیون

نایب رییس فدراسیون ووشو: اعتقادی به مربی خارجی نداریم

نایب رییس فدراسیون ووشو: اعتقادی به مربی خارجی نداریم

زهرا ناطقی با اشاره به سطح کیفی بالای لیگ برتر ووشو بانوان گفت: 5 تیم در این مسابقات که شامل 100 ووشوکار می‌شوند در قالب تیم‌های دانشگاه آزاد، البرز، قم، خراسان جنوبی و سپاهان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا، زهرا ناطقی حضور پررنگ ملی‌پوشان را در لیگ برتر ووشو جهت بالا بردن سطح کیفی مسابقات مهم دانست و گفت: از سال دوم شیوع کرونا با برگزاری مسابقات داخلی تلاش کردیم تا آمادگی ورزشکاران را حفظ کنیم.

وی حامی مالی را در تیم‌های لیگ برتری مهم ارزیابی کرد و افزود: خراسان جنوبی که یکی ازاستان‌های محروم است، با تلاش‌های هیات استان توانست در لیگ برتر سال جاری شرکت کنند.

نایب رییس فدارسیون ووشو با تاکید بر اینکه مدال آوری در بخش تالو سخت‌تر از سایر بخش‌ها است، اظهار داشت: تالوکاران توانستند بعد از سه سال دوری از میادین بین‌المللی در مسابقات قهرمانی جهان مدال طلا را کسب کنند و این جای امیدواری است که تالو در مسابقات حرفی برای گفتن دارد.

ناطقی به بهره گیری از مربیان داخلی به عنوان سرمربی تیم‌های ملی تاکید کرد: هرجا به مربیان کشور خودمان که دارای تجربه هستند اعتماد کردیم توانستیم موفق باشیم و در همین راستا هیچ اعتقادی به مربیان خارجی نداریم.

نایب رییس بانوان ووشو گفت: امیدواریم با تلاش ورزشکاران باغیرت‌مان بتوانیم جواب انتظارات ورزات ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را برآورده کنیم.

انتهای پیام/