شهر خبر

حمایت مالی معاونت گردشگری برای اجرای رویداد اردبیل ۲۰۲۳

حمایت مالی معاونت گردشگری برای اجرای رویداد اردبیل ۲۰۲۳

معاون گردشگری کشور گفت: هیچ کاری در راستای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ نباید به دلیل مسائل مالی متوقف شود و ما آماده کمک به برگزاری این رویداد با تأمین منابع هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی اصغر شالبافیان در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: در برهه کنونی باید مهم‌ترین کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در همه معاونت‌ها اجرای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ باشد.

معاون گردشگری کشور افزود: همه در این برهه از اداره‌کل استان انتظار دارند در مورد رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو عملکرد خوبی داشته باشد و ما در این زمینه همراه اداره‌کل هستیم تا بهترین استفاده را از اردبیل ۲۰۲۳ داشته باشیم.

وی تاکید کرد: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ فرصت بسیار مهمی است، هیچ کاری در راستای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ نباید به دلیل مسائل مالی متوقف شود و ما آماده کمک به برگزاری این رویداد با تامین منابع هستیم.

شالبافیان ادامه داد: تا آخر هفته به اردبیل سفر خواهم کرد تا جلسه اردبیل ۲۰۲۳ را برگزار کنیم و باید قبل از آن برنامه اجرایی و عملیاتی این رویداد به صورت کامل آماده شود.

در ادامه این جلسه حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در راستای معرفی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ برنامه ویژه‌ای برای نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران داریم که به این منظور اجرای ویژه برنامه افتتاحیه نمایشگاه توسط استان اردبیل و اختصاص سالن ویژه به استان از مواردی است که باید با مساعدت معاونت گردشگری وزارتخانه اتفاق بیفتد.

انتهای ‌پیام/