شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#رئیس جمهور#یزد#رئیسی

جزئیات سفر دو روزه رئیسی به یزد

سفر کابینه دولت در روزهای ۲۲ و ۲۳ دی به یزد

مشاور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از سفر رئیس جمهور و کابینه دولت به یزد خبر داد و گفت: این سفر دو روزه است و در روزهای ۲۲ و ۲۳ دی انجام خواهد شد.

به گزارش مشرق، فتاحی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران یزد با اشاره به اینکه رئیس جمهور و هیئت دولت در ماه جاری به استان یزد سفر می کنند، اظهار داشت: این سفر در روزهای ۲۲ و ۲۳ دی ماه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های این سفر بیان کرد: دیدار مردمی و عمومی رئیس جمهور در روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه در میدان امیرچقماق برگزار خواهد شد.

فتاحی همچنین از سفر رئیس جمهور به یکی از شهرستان های محروم استان یزد خبر داد و بیان کرد: رئیس جمهور در این سفر نیز دیدار عمومی با مردم خواهد داشت.

مشاور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت یادآور شد: اعتبار ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی خط انتقال آب به استان از طریق واگذاری دو معدن انجام خواهد شد.

فتاحی بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به یزد عملیات اجرایی یک شهرک جدید با معماری کاملاً منطبق با معماری و فرهنگ شهر یزد آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: برای اولین بار پس از سال ها همزمان با سفر رئیس جمهور به استان، نشست هیئت دولت نیز در استان تشکیل می شود و تمام وزرا و کابینه دولت در این نشست حاضر خواهند شد و موضوع نشست هیئت دولت، ویژه استان یزد خواهد بود.

فتاحی تاکید کرد: وزرا و اعضای کابینه دولت در سفر به استان یزد، دیدار و ملاقات‌های عمومی با مخاطبان قشر خود خواهند داشت.