شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#فولاد#استقلالی‌ها

پاسخ استقلالی‌ها درمورد انتقال ۲ بازیکن به پرسپولیس و فولاد

۲+۱ بازیکن در لیست خروج استقلال/ پاسخ مدیر آبی ها در خصوص انتقال ۲ بازیکن به پرسپولیس و فولاد

با توجه به بسته بودن پنجره استقلال آبی ها در انتظار تعیین تکلیف این ماجرا و سپس فعالیت نقل و انتقالاتی خود هستند.

به گزارش مشرق، با توجه به نزدیک شده به نقل و انتقالات نیم فصل در خصوص استقلال این سوال مهم وجود دارد که درصورتی‌که پنجره این تیم باز شود کدام بازیکنان از لیست خارج شده و جایگزین آنها چه بازیکنانی خواهند بود. در این بین به‌نظر می‌رسد تنها بازیکنی که به‌صورت قطعی از جمع استقلالی‌ها جدا خواهد شد عزیزبک آمانوف، بازیکن ازبک این تیم است که در فصل‌جاری فرصت همراهی این تیم را پیدا نکرده است.

البته برخی رسانه‌ها از آغاز مذاکرات برای فسخ قرارداد این بازیکن خبر دادند، این درحالی است که از مدت‌ها قبل ساپینتو نظر خود را درباره این بازیکن مبنی‌بر عدم‌نیازش اعلام کرده و به‌تازگی اتفاق جدید دیگری نیفتاده است. نکته جالب اینکه حتی در جریان بازی روز جمعه استقلال، جایی که بعد از مدت‌ها آمانوف در لیست تیمش قرار گرفته بود، زمانی که مقرر می‌شود تا بازیکنان استقلال در نیمه‌دوم خود را برای حضور در میدان گرم کنند، به‌خاطر این قانون که فقط ۶ بازیکن همزمان می‌توانند خود را گرم کنند، آمانوف به‌عنوان بازیکن هفتم با دستور ساپینتو از گرم کردن منع شده و از روی نیمکت ادامه کار همبازیان خود را نظاره می‌کند.

در فهرست بزرگسالان استقلال فعلا بازیکن دیگری که مدنظر ساپینتو برای خروج از فهرست آبی‌ها باشد، دیده نمی‌شود؛ اما زواری و حامدی‌فر که هر دو در فهرست زیر ۲۵ سال هستند این احتمال وجود دارد که از جمع استقلالی‌ها جدا شده و راهی سایر باشگاه‌ها شوند.

همچنین فعلا از جمع بازیکنان استقلال بازیکن خاصی برای جدایی درخواستی نداده و برخی اخبار مبنی‌بر بازگشت نیک‌نفس به فولاد یا جدایی شهباززاده به‌منظور پیوستن به پرسپولیس بیشتر از اینکه اخبار تایید شده‌ای باشند به قول یکی از مدیران باشگاه استقلال خبرسازی و خبرهای خیالی و کذب محسوب می‌شوند.

از سوی دیگر نیز هنوز تکلیف بازیکنانی مانند قایدی و محبی به‌صورت قطعی مشخص نیست و چه بسا درخصوص شرایط این دسته از بازیکنان نیز در آینده نزدیک درصورت تداوم همین وضعیت تغییراتی حاصل شود.

معمای بزرگ!

با همه این تفاسیر اما یک سوال بزرگ آنجایی پیش می‌آید که فرض را بر آن بگیریم که پنجره استقلال باز شده و با جدایی چند استقلالی نیز فهرست این باشگاه برای چند جابه‌جایی بزرگ مهیا شده است. حالا و با این وضعیت چه بازیکنانی می‌خواهند جذب شوند.

در این خصوص نیز یکی از نزدیکان به کادرفنی استقلال این‌طور مطرح کرد که به فرض مثال اگر هم قصد جذب بازیکن برای نیم‌فصل دوم را داشته باشیم، چه بازیکنی را بگیریم؟ بازیکن خارجی؟ با این وضعیت دلار و قیمت‌های سرسام‌آور و با این شرایط اقتصادی! یا بازیکن داخلی؟ آیا بازیکن داخلی بهتر از این نفراتی که هم‌اکنون در استقلال حضور دارند، در لیگ خودمان دیده می‌شوند؟ ما با همین نفرات فعلا صدرنشین جدول هستیم و شانس خوبی هم برای دفاع از عنوان قهرمانی داریم.

بنابراین با این توضیحات به‌نظر می‌رسد درصورتی‌که استقلال قصد تغییرات فنی هم داشته باشد با موانعی مانند بسته بودن پنجره در وهله اول و سپس مشکلات اقتصادی و پر بودن لیست بزرگسالان خود در وهله بعدی مواجه است.

منبع: روزنامه فرهیختگان