شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مجلس#رئیس مجلس#مردم ایران

قالیباف در نطق پیش از دستور:

نهم دی نشانه بصیرت عمیق و آگاهی درخشان مردم بود

نهم دی نشانه بصیرت عمیق و آگاهی درخشان مردم بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی ما نشانه بصیرت عمیق و آگاهی درخشان مردم ایران در دفاع از انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرنگار مهر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۱۱ دی ماه) در صحن علنی مجلس در نطق پیش از دستور ضمن گرامیداشت فرارسیدن یوم الله نهم دی گفت: این روز نشانه بصیرت عمیق و آگاهی درخشان و نافذ مردم شریف ایران اسلامی بود. مردم در این روز تاریخی توطئه‌های دشمنان برای آسیب زدن به ایران عزیز را بر هم زدند.

وی تصریح کرد: حماسه‌هایی نظیر نهم دی ماه برای ما و تمام مسئولان نظام نشانه‌ای است تا به خود یادآور شویم که مردم چگونه با ایثار و فداکاری از ایران و اسلام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.


رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید با کارآمدی و حل مسئله و تصمیم گیری مدبرانه و به موقع دین خودرا به مردم و انقلاب ادا کنیم.

قالیباف عنوان کرد: هفته گذشته از بیمارستان پیشرفته تخصصی که با حمایت آیت الله سیستانی در حال ساخت است بازدید کردم و همچنین توفیق داشتم خدمت مراجع تقلید برسم و از رهنمودهای آنها از جمله آیت الله جوادی آملی، سبحانی، مکارم شیرازی و نوری همدانی استفاده کنم که وظیفه دارم از آنها به دلیل لطفی که داشتند تشکر کنم.

وی بیان کرد: ایشان دغدغه‌های این روزهای مردم متدین را مطرح کردند و حل مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم را مطالبه کردند. همه ما مسئولان خود را نه تنها در برابر وظایفی که قانون برای ما تعیین کرده است بلکه در برابر همه مطالبات به حق مردم، مسئول می‌دانیم و وظیفه خود می‌دانیم این مسائل را در حد توان که در حدود اختیارات ما باشد با رعایت مسائل کشور برطرف کنیم.

در حال تکمیل