تیرخلاص پدر به جمجمه پسر 3 ساله اش / دایی خانواده صحنه قتل عام را دید و بیماری مرگباری گرفت !

به گزارش اختصاصی رکنا؛ رسیدگی به این جنایت تکان دهنده از وقتی شروع شد که با صدای مهیب تیراندازی در یکی ازخانه های محمد شهر کرج همسایه هابه کوچه آمدند خیلی زود گشت کلانتری در محل تیراندازی حضور یافت و وقتی به خانه وارد شد با صحنه وحشتناک مرگ یک کودک و مادرش و زخمی شدن یک پیرزن روبرو شد.

پسر خانواده که درصحنه جنایت حضور داشت توانسته بود با کمک یکی از مردان همسایه عامل تیراندازی را داخل سرویس بهداشتی گیر بیاندازد ، در شرح ماجرا گفت: خواهرم و شوهرش از مدتها قبل باهم اختلاف داشتند او راننده تاکسی بود و خواهرم را مجبور کرده بود تا از پدرم ۴۰ میلیون پول بگیرد تا تاکسی بخرد اما پدرم سکته کرد و تمام اموالش به مادرم رسید و بدنبال همین ماجرا بود که مشاجره های آنها بیشتر شد. روز حادثه آنها باهم درگیر شدند بعد چند دقیقه بود که با صدای شلیک گلوله از اتاقم بیرون آمدم این ظالم پس از کشتن خواهم پسر خود را که 3 سال سن داشت را کشت حتی وقتی پسرش نیمه جان بوده و درحال جان دادن بود برمی گردد و تیر خلاص را به جمجمه اش می‌زند و بعد درحالیکه قصد کشتن مادرم را داشت گلوله ای شلیک کرد که تیر به پهلویش اصابت کرد . من بعد با دیدن این صحنه مقابلش ایستادم و با رسیدن یکی از مردان همسایه توانستیم از فرارش جلوگیری کنیم.

بدنبال این اظهارات بود که متهم بازداشت‌ شد و پس از اعتراف به جنایت‌هایی که مرتکب شده است با دستور کیفرخواست دادستان کرج در الویت محاکمه قرار گرفت.

این پرونده خونین درحالی رسیدگی شد که پسر خانواده بدنبال فشارهای عصبی ناشی ازاین رویداد تلخ مبتلا به سرطان خون شد و طولی نکشید که در آستانه صدور حکم قصاص متهم از سوی قضات دادگاه کیفری و در حالیکه فرزندش یکسال بیشتر ندارد جان باخت و این خانواده بیشتر در رنج و ماتم قرار گرفتند.

متهم این پرونده با رای قضات دادگاه به قصاص نفس محکوم شد و صبح دیروز با تایید این حکم از سوی قضات دیوانعالی متهم این پرونده در یک قدمی اجرای حکم قصاص قرار گرفت.