شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#خبرنگاران#ستاره پرسپولیس

حرکت متفاوت بیرانوند رو به خبرنگاران ناامید/ گلر پرسپولیس فقط یک جمله گفت!

علیرضا بیرانوند بار دیگر در نقشی تاثیرگذار برای پرسپولیس ظاهر شد و اینبار با دو مهار و واکنش فوق العاده خود، تیمش را به سه امتیاز ارزشمند بازی رساند.

گلر ملی پوش پرسپولیس در شرایطی دومین کلین شیت پیاپی خود را ثبت کرد که اینبار کار سخت‌تری نیز پیش رو داشت. او در دقایق ابتدایی بازی موفق شد ضربه پنالتی امین پورعلی را مهار کند و در دقایق پایانی نیز با واکنشی دیدنی ضربه سرکش مهاجم گل گهر را که می‌توانست یکی از گل های حریف را شکل دهد، راهی کرنر کرد.

بیرانوند در پایان بازی نیز بدون گفتگوی خاصی با اصحاب رسانه ترجیح داد راهی اتوبوس تیم شود تا مهیای بازگشت به تهران شوند. این در حالی بود که درخواست پیاپی برای گفتگویی هرچند کوتاه در خصوص این بازی و عملکرد این بازی تنها با گفتن جمله " دوست تان دارم و مرسی که برای پوشش بازی آمدید" همراه بود و در نهایت در میان ناامیدی خبرنگاران برای گفتگو با وی، یک بوسه نیز از او دریافت کردند.

شماره یک پرسپولیس که پیش از ترک این تیم و حضور در فوتبال اروپا، یکی از بازیکنان تاثیرگذار آنها محسوب می‌شد، بار دیگر و در بازگشت توانسته چهره ویژه‌ای از خود به نمایش بگذارد و تاثیر یک گلر شش دانگ برای کسب نتیجه را به خوبی به نمایش بگذارد.