شهر خبر

نماینده مجلس: استیضاح سجادی کمکی به حل مشکلات نمی‌کند/ موافق استیضاح وزیر ورزش نیستم

نماینده مجلس: استیضاح سجادی کمکی به حل مشکلات نمی‌کند/ موافق استیضاح وزیر ورزش نیستم

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح نمی‌تواند کمک چندانی در حل مشکلات کشور، به ما بکند و ما باید با تذکرات لازم و در عین حال مسالمت آمیز، مشکلاتمان را حل کنیم تا بتوانیم قدمی در راستای حل مشکلات مردم و جامعه برداریم.

سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص استیضاح وزیر ورزش، گفت: در موقعیت حساسی که هم اکنون در آن هستیم، استیضاح نمی‌تواند کمک چندانی در حل مشکلات کشور، به ما بکند و ما باید با تذکرات لازم و در عین حال مسالمت آمیز، مشکلاتمان را حل کنیم تا بتوانیم قدمی در راستای حل مشکلات مردم و جامعه برداریم.

وی بیان کرد: هم اکنون خبر استیضاح وزیر ورزش، به طور کامل قطعی نشده است و اگر هم استیضاح بخواهد اتفاق بیفتد این موضوع نیز مطرح است که حال اگر بخواهیم چند ماه هم برای عوض شدن وزیر ورزش وقت بگذاریم و امورات دیگر را رها کنیم، آن موقع وضعیت کشور نه تنها بهتر نخواهد شد بلکه بدتر نیز خواهد شد و مشکلی از مشکلات مردم نیز در این میان حل نخواهد شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای، اسلامی افزود: بنده نامه استیضاح وزیر ورزش را امضا نکرده ام و با استیضاح هم موافق نیستم چرا که نمایندگان مجلس شورای اسلامی، باید در جهت حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و ایجاد اشتغال برای جوانان، قدم بردارند و مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری که اولویت را مانع زدایی، اشتغال و فعالیت های دانش بنیان بیان کردند عمل کنند و اولویت را این مسائل قرار دهند تا بتوانند مشکلی از مشکلات جامعه حل کنند.

ذاکر در انتها بیان کرد: مسئولان کشور باید در این اوضاع اقتصادی که در کشور حاکم است، دست مردم را گرفته و در امر معیشت آنها را حمایت کنند وقتی که مشکلات معیشتی مردم حل شد، آن موقع میتوانند به مرور زمان مشکلات موجود در عرصه ورزش و.... را حل کرده و به آنها بپردازند.

انتهای پیام