شهر خبر

اعلام نوبت تلاوت راه یافتگان به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن

اعلام نوبت تلاوت راه یافتگان به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن

نوبت اجرای شرکت‌کنندگان در بخش آوایی که شامل رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۲۰ و حفظ کل قرآن کریم مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه لیست نوبت تلاوت راه یافتگان به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی را اعلام کرد.

مراسم قرعه کشی با حضور رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیران اوقاف و امور خیریه استان خوزستان به صورت الکترونیکی بین ۹۶ شرکت کننده برادر و ۸۲ متسابق خواهر در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان برگزار گردید که در این مراسم، قرعه کشی هر رشته به صورت الکترونیکی انجام شد و ترتیب اجرای رشته‌های مختلف مشخص گردید.

بر همین اساس در این مراسم نوبت اجرای شرکت‌کنندگان در بخش آوایی که شامل رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۲۰ و حفظ کل قرآن کریم مشخص شد.

نفرات برگزیده مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی از تاریخ ۲۲/‏۱۰/‏۱۴۰۱‬ تا تاریخ ۲۸/‏۱۰/‏۱۴۰۱‬ در دو بخش خواهران و برادران به میزبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان خوزستان به رقابت خواهند پرداخت که محل برگزاری مسابقات برادران در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) شهرک نفت و محل برگزاری مسابقات خواهران مرکز همایش‌های بین المللی سازمان آب و برق گیت بوستان اهواز خواهد بود.

داوری مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن به صورت غیر حضوری و پخش فایل‌های ضبط شده طی روزهای ۱۷ تا ۳۰ آبان برگزار شد.