شهر خبر

سامسونگ بنز تولید می‌کند!

سامسونگ بنز تولید می‌کند!

مدیر ارشد طراحی صنعتی شرکت بنز به سامسونگ نقل مکان کرده است به نظر می‌رسد که حالا باید منتظر تولید گوشی‌هایی همچون بنز توسط سامسونگ باشیم

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ هربرت اچ‌.لی مدیر به تازگی توسط مدیران سامسونگ به عنوان رئیس واحد طراحی محصول این شرکت انتخاب شده است، وی بالغ بر ۲۰ سال تجربۀ کاری مرتبط با طراحی صنعتی دارد که تصدی پست مدیریت ارشد طراحی شرکت بنز در چین یکی از این سوابق کاری است.

طراحی دستگاه‌هایی همچون سری گلکسی اس، گلکسی  زد، گلکسی تب و گلکسی واچ‌ از جمله وظایف واحد طراحی سامسونگ یا اصطلاحاً MX Design Team است که حالا سامسونگ امید دارد با اضافه شدن لی جان تازه‌ای بگیرد و تحولی عظیم در بخش طراحی این شرکت صورت بپذیرد تا مشتریان شاهد عرضۀ گوشی‌های زیباتر به بازار باشند.

«سامسونگ شرکتی است که تاکنون محصولات بسیار زیبایی روانه بازار کرده است و باعث تحول عظیمی در صنعت موبایل شده است. من از اینکه به این شرکت پیوسته‌ام بسیار هیجان‌زده هستم و امیدوارم که بتوانم از تجربیات خود به‌خوبی در این شرکت استفاده کنم.» این اظهار نظر لی بعد از پیوستن به تیم سامسونگ است که نشان می‌دهد هیجان زیادی برای طراحی محصولات زیبا و جدید در این شرکت دارد و سامسونگ را بدل به برندی مانند بنز در بازار مرتبط با خود کند.

به گزارش برنا هربرت اچ‌.لی تا امروز بارها موفق به دریافت جوایز مختلف بخش طراحی در چین و آمریکا شده است و انتصاب وی به عنوان مدیر بخش طراحی سامسونگ نشان می‌دهد که این شرکت کره‌ای برنامۀ جدی و مدونی برای طراحی محصولات زیبا در آیندۀ دارد و برای نیل به این هدف به توان و استعداد لی تیکه کرده است.

انتهای پیام/