شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#داوری

جواد داوری از اردوی تیم جوانان بازدید کرد

جواد داوری از اردوی تیم جوانان بازدید کرد

جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال با حضور در گرمسار در نشستی با مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال روز جمعه نهم دیماه به شهرستان گرمسار سفر کرد و از نزدیک فعالیت‌های بسکتبال در این شهرستان را نظاره گر شد.  او‌ در جلسه‌ای با مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی پیرامون حمایت از بسکتبال این استان شرکت کرد، همچنین در نشستی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمسار ،سلامی سرپرست هیات بسکتبال استان سمنان و مسئولین کمیته های هیات بسکتبال این استان به مرور فعالیت‌ها و برنامه‌های پیشروی این هیات پرداختند.

رئیس فدراسیون بسکتبال  به همراه محسن معزی فر سرپرست دبیری فدراسیون در بخش دیگری از برنامه های این سفر، با حضور درسالن محل برگزاری مسابقات دور برگشت گروه B لیگ دسته اول ملی بسکتبال، روز پایانی دور برگشت مرحله مقدماتی را به اتفاق دکترمطهری نماینده ی مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین محلی از نزدیک نظاره گر شدند.

جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال همچنین وضعیت تیم جوانان ۲۰۲۴ را که در رقابت های لیگ دسته اول ملی بسکتبال در قالب گروهB رقابت دارد از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/