شهر خبر

آخرین تحولات فلسطین؛

تشدید عملیات مقاومت در کرانه باختری/ صهیونیست‎‌ها هدف قرار گرفتند

تشدید عملیات مقاومت در کرانه باختری/ صهیونیست‎‌ها هدف قرار گرفتند

در ۲۴ ساعت اخیر عملیات های مقاومتی به روند تصاعدی در هفته های اخیر ادامه داد و طی چندین عملیات تجمع نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان این رژیم در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، شامگاه گذشته گردان‌های شهدای الاقصی و گروهان قدس (گروه مقاومتی برقین) با صدور بیانیه‌ای از تیراندازی به سوی یک مقر نظامیان صهیونیست در نزدیکی دیوار حائل در عربونه و مناطق کوهستانی جلبوع در نزدیکی شهر جنین (شمال کرانه باختری) خبر دادند.

در تصاویر ویدئویی منتشر شده از این عملیات، تیراندازی شدید از سوی مبارزان مقاومت به سوی اشغالگران صهیونیست قابل مشاهده است.

مبارزان مقاومت همچنین بامداد امروز در عملیات‌هایی مقر نظامیان صهیونیست در منطقه جرزیم نابلس و گشتی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال قلقیلیه را هدف قرار دادند.

ادامه بازداشت فلسطینی‌ها

نظامیان صهیونیست در یورش‌های بامداد امروز به مناطقی از شهرهای الخلیل، نابلس و طولکرم دستکم ۵ جوان فلسطینی را بازداشت کرده و به مراکز امنیتی منتقل کردند.

۲۰۳ عملیات ضد صهیونیستی در یک هفته اخیر

براساس گزارش مرکز آماری «معطی» که در فلسطین فعالیت می‌کند، در یک هفته اخیر ۲۰۳ عملیات مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری رخ داده است.

این آمارها که از روز ۲۳ دسامبر تا ۲۹ دسامبر جمع آوری شده، نشان می‌دهد که در این هفت روز ۲۹ عملیات تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان انجام شده است. مابقی عملیات‌ها شامل پرتاب سنگ، کوکتل مولوتوف و پرتاب بمب‌های دست ساز بوده است.

طی این عملیات‌های مقاومتی پنج نظامی صهیونیست زخمی شده و یک جوان فلسطینی نیز به شهادت رسیده است.