شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#نیم‌فصل

محمد نیک‌سیرت: مدعیان قهرمانی فراز و نشیب زیاد دارند/ استقلال در نیم‌فصل باید هافبک طراح جذب کند

محمد نیک‌سیرت: مدعیان قهرمانی فراز و نشیب زیاد دارند/ استقلال در نیم‌فصل باید هافبک طراح جذب کند

پیشکسوت آبی‌پوشان نسبت به نمایش استقلال در هفته‌های اخیر انتقاد دارد و می‌گوید استقلال باید یک هافبک بازیساز جذب کند.

محمد نیک‌سیرت، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص بازی تیم استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: تنها این بازی نبود که استقلال دچار افت شده بود و چند هفته‌ای است که استقلال را با کیفیت نمی‌بینیم. به نظرم هنوز هم مشکل ابتدای فصل وجود دارد و این تیم بدون هافبک طراح، خوب بازی نمی‌کند.

وی افزود: یک بازیساز خوب که بتواند بازی را در فاز انتقال از دفاع به حمله برای استقلال در بیاورد در این تیم وجود ندارد و این یک مشکل بزرگ است. استقلال کم‌انرژی و بی روح بازی می‌کند و این یک معضل مهم است. در ضمن باید به وضعیت روحی سرمربی هم اشاره کنم. ساپینتو هم اخطار گرفت و این مساله به ضرر استقلال است. کمک‌های او هم با اخراج و اخطار مواجه می‌شوند.

مهاجم اسبق استقلال درباره مشکلات این تیم گفت:‌ استقلال مشکل بدنسازی هم دارد و بازیکنانش مصدوم می‌شوند. تعویض شدن مرادمند به دلیل مصدومیت را هم دیدیم. نباید استقلال تا این اندازه مصدوم داشته باشد. ساپینتو باید از مشاوره‌ها استفاده کند. افت بازیکنان طبیعی است اما سرمربی مسئولیت دارد و او است که در نهایت پاسخگوی نتایج خواهد بود.

نیک‌سیرت درباره نقاط ضعف و قوت آبی‌ها عنوان کرد: ارسلان مطهری خوب کار کرد و یک تیر هم زد. او در دربی هم خوب کار کرد و جزو معدود خوب‌های استقلال بود. نقطه ضعف جدیدی که مشاهده کردم استفاده از فضای پشت مدافعان توسط حریف است که باعث تک به تک شدن بازیکنان مس شد، مشکلی که باید حل شود.

پیشکسوت آبی‌پوشان ادامه داد: مهدی قایدی افت کرده و شهباززاده آن گلزن قهار نیست. خط هافبک استقلال همیشه افسانه‌ای بوده اما بدجور افت کرده است. حتی موقعیت هم ایجاد نمی‌شود. خرید در نیم‌فصل؟ بزرگترین مشکل استقلال طراح است. کسی که تیم را از این وضعیت خارج و موقعیت‌سازی کند. استقلال به توانایی‌های محمد محبی وابسته شده است. انتظارم از ساپینتو بسیار بالا است زیرا در اروپا مربیگری کرده اما چنین چیزی را در زمین مشاهده نکردم. استقلال ممکن بود شکست بخورد. درست است که یک تیر زدیم و کاش گل می‌شد اما حریف می‌توانست حتی برنده شود.

نیک‌سیرت در پایان درباره شرایط کلی لیگ گفت: به طور کلی فوتبال برگرفته از روح جامعه است و جامعه ما چندان شاداب نیست. به همین دلیل هم هنوز فوتبال خوبی را مشاهده نمی‌کنیم. نزدیک بودن تیم‌ها؟ هر چهار مدعی فراز و نشیب زیادی دارند. استقلال،‌ پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر پا به پای هم پیش می‌روند و نمی‌توانیم بگوییم مدعی اصلی کدام تیم است. تا لحظه آخر باید منتظر ماند.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام/