شهر خبر

فیروزی: موافق استیضاح وزیر ورزش نیستم/ استیضاح سجادی قطعی نیست

فیروزی: موافق استیضاح وزیر ورزش نیستم/ استیضاح سجادی قطعی نیست

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده موافق استیضاح وزیر ورزش نبودم و از نظر بنده درست است که بخشی از انتظارات نمایندگان مجلس به دلایل مختلف، آنطور که باید محقق نشده است، اما بنده با استیضاح وزیر ورزش موافقت نکردم.

رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص استیضاح وزیر ورزش، گفت: خبری که از استیضاح وزیر ورزش، در فضای مجازی پیچیده است قطعی نیست و استیضاح وزیر ورزش، هنوز در مجلس شورای اسلامی، به طور کامل اعلام وصول نشده است.

وی بیان کرد: استیضاح وزیر ورزش و جوانان، هنوز از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، به طور رسمی اعلام نشده است، البته در این میان قرار است که یکشنبه هفته آینده، وزیر ورزش به مجلس شورای اسلامی، بیاید و با هیئت دولت و نمایندگان مجلس دیداری داشته باشد، در این جلسه ممکن است که نمایندگان مجلس از وزیر ورزش، سوالاتی داشته باشند و از او بپرسند ولی در حال حاضر، استیضاح وزیر ورزش به طور کامل قطعی نشده است.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، افزود: بنده خودم موافق استیضاح وزیر ورزش نبودم و از نظر بنده درست است که بخشی از انتظارات نمایندگان مجلس به دلایل مختلف، آنطور که باید محقق نشده است، اما بنده با استیضاح وزیر ورزش موافقت نکردم و نامه ای هم در این بابت امضا نکردم.

انتهای پیام/