شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#حجازی#سرمربی استقلال

علی امیری عنوان کرد:

واکنش به انتقاد ساپینتو از کیفیت کمپ حجازی/ بهترین چمن را دارد

واکنش به انتقاد ساپینتو از کیفیت کمپ حجازی/ بهترین چمن را دارد

علی امیری با بیان اینکه هنوز هیچ حکمی از باشگاه نگرفته ام، به انتقاد سرمربی استقلال از وضعیت چمن کمپ مرحوم حجازی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی امیری پس از تساوی بدون گل استقلال برابر مس رفسنجان گفت: من امروز به عنوان یک تماشاچی به ورزشگاه آمدم و هنوز هیچ حکمی از باشگاه نگرفته ام.

وی در مورد عملکرد استقلال برابر مس گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد شاید در نتیجه بازی تغییر زیادی به وجود می‌آمد.

امیری در ادامه گفت: قضاوت این داوری را باید به کارشناسان بسپاریم اما به طور حتم فیلم بازی را تماشا خواهیم کرد و بعداً در مورد آن اظهارنظر می‌کنیم.

وی در مورد انتقاد ساپینتو از وضعیت کمپ مرحوم ناصر حجازی گفت: به جرأت می‌توانم بگویم این کمپ بهترین و با کیفیت ترین زمین چمن را دارد اما هنوز نواقصی دارد که باید برطرف شود.

امیری تأکید کرد: فتح الله زاده در طول دو ماهی که مدیریت استقلال را برعهده گرفته در هفته چند بار به کمپ می‌آید تا شاهد عملکرد کسانی که در اینجا کار می‌کنند باشد و ما تلاش می‌کنیم آنچه را که سرمربی تیم استقلال می‌خواهد انجام دهیم تا آبی پوشان بتوانند با آرامش کامل در این کمپ تمرین کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده و مطمئناً استقلال تلاش می‌کند تا در دیدارهای آتی برنده از زمین خارج شود.