شهر خبر

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح: تعداد کسانی که این مدت به خیابان‌ها آمدند به ۱۰۰ هزار نفر هم نمی‌رسد

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح: تعداد کسانی که این مدت به خیابان‌ها آمدند به ۱۰۰ هزار نفر هم نمی‌رسد

دفاع‌پرس نوشت: حجت‌الاسلام گواهی با بیان اینکه در طول سه ماه گذشته جریان فتنه با تمام امکانات سعی کرد مردم را فریب داده و به خیابان بکشاند، گفت: اگر تمام آدم‌هایی که در این مدت به خیابان‌ها آمده‌اند را بشماریم تعدادشان به ۱۰۰ هزار نفر هم نخواهد رسید، اما این کشور ۸۵ میلیون جمعیت دارد.

حجت‌الاسلام «عبدالعلی گواهی» رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در یادواره شهدای قرآنی یاران سلیمانی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی و یار دیرینشان شهید ابومهدی المهندس از یاران حقیقی حضرت ولی عصر (عج) بودند، اظهار داشت: مردم ایران در این روزهای واپسین اغتشاشات و فتنه‌ها برای تثبیت نظام اسلامی در مراسمات مختلف تشیع شهدای گمنام در سراسر کشور، اجتماع حماسه ۹‌دی و امشب در این جلسه نورانی حضور معنادار داشتند.

حجت‌الاسلام گواهی به برگزاری یادواره شهدای ادیان توسط شهید حسین همدانی اشاره و تاکید کرد: در جلسه‌ی که به همت شهید حسین همدانی سال‌ها پیش در این مکان برگزار شد همه ادیان توحیدی جمع شدند و همگی به انقلاب و امام انقلاب (ره) و پرچمدار آن مقام معظم رهبری اعلام وفاداری کردند.

وی تجربه ایران اسلامی در فتنه‌های عجیب سال‌های ۷۸ و ۸۸ را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه کشورمان در این فتنه‌ها بیمه شده و حادثه‌های زیادی را تجربه کرده است، افزود: ۹دی روز وفاداری مردم بود؛ سال ۹۸ نیز نقشه شوم دشمن نقش برآب شد و جوانان امروز آمده‌اند به دشمن بگویند اگر رزمندگان دیروز نیستند ما در کنار ملت ایستاده‌ایم.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مجموع جمعیتی که در پی فراخوان‌های رسانه‌های بیگانه در این ایام به اغتشاشا پرداخت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر بودند درحالی که ۸۵ میلیون مردم ایران با عفاف و حجاب فاطمی در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و یک بار دیگر به دشمنان نه گفتند.

وی با بیان اینکه ما ملتی نیستیم که سیدالشهدا به مسلخ برود و سپس غسل شهادت کنیم، بلکه ما به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی ملت شهادت هستیم، افزود: در مقابل استکبار جهانی ایستادگی خواهیم کرد؛ ما با وجود همه مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و تبلیغات گسترده رسانه‌ای ایستاده‌ایم و خودمان مسوولین‌مان را انتخاب می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم انسان‌های معلوم‌الحال که دست‌شان به خون ۱۷ هزار بی‌گناه ایرانی آلوده است برایمان تعیین تکلیف کنند.

حجت‌الاسلام گواهی به خدمات شهید سلیمانی در کشورهای جبهه مقاومت برای مبارزه با داعش پرداخت و با بیان اینکه ملت عراق، لبنان و سوریه خودشان را نجات یافته شهید سلیمانی می‌دانند، افزود: دشمن بداند ایران سوریه، عراق و لبنان نیست و ما همواره در کنار هم با هم زیر چتر ولایت بصیرت خواهیم داشت و مسوولین درحال تلاش هستند و ان‌شاءالله از بحران‌های اقتصادی عبور خواهیم کرد.

۲۱۲۱۷