شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جمعه#انقلابی

خطیب جمعه قم: حجاب، فریضه الهی و نماد انقلابی است

خطیب جمعه قم: حجاب، فریضه الهی و نماد انقلابی است

ایسنا نوشت: آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه مردم جنگ ترکیبی را می‌فهمند و مجاهدانه چند دهه پای انقلاب بوده‌اند و جان فشانی کرده‌اند، تصریح کرد: امروز نیز همه مردم به جز اندکی فریب خورده پای انقلاب ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.

خطیب جمعه قم گفت: در این جنگ ترکیبی علیه ایران همه عناصر ضد گفتمان اسلام با یکدیگر جمع شدند که این امر در طول تاریخ انقلاب بی سابقه است.

آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه نماز جمعه قم که نهم دی ۱۴۰۱ در مصلی قدس قم برگزار شد، با بیان اینکه با یک جنگ ترکیبی و پیچیده مواجه هستیم، عنوان کرد: اگر کسی این جنگ ترکیبی را باور نداشته باشد تحلیل‌ها، نوع سخن گفتن و موضع اش نیز تغییر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که یک کارزار ترکیبی در کار است، افزود: در این جنگ ترکیبی همه عناصر ضد گفتمان اسلام با یکدیگر جمع شدند که این امر در طول تاریخ انقلاب بی سابقه است.

وی ادامه داد: از آمریکا تا کوچک‌ترین عوامل وابسته و مزدوران آنان و از کسانی که آگاهانه آمدند تا کسانی که بدون آگاهی به خدمت گرفته شدند در این جنگ ترکیبی حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه همه اقشار در این جنگ مورد هدف قرار گرفته‌اند و کسی در امان نیست، اضافه کرد: در این جنگ همه ابزارها به کار گرفته شده است، همه ضعف‌ها و گسل‌ها، همه ساحت‌های انقلاب و ابعاد وجودی و فکری جامعه از پایه های فکری تا اعتقادی هدف گیری شده است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: حجاب علاوه بر اینکه یک فریضه الهی و یک نماد دین است یک نماد انقلابی اسلامی و مایه افتخار ملت ایران نیز هست.

وی یادآور شد: این جنگ ترکیبی بی سابقه، یک بصیرت و هوشمندی بی سابقه می‌طلبد و این وظیفه‌ای بر دوش همه است و در این میان وظیفه مسئولان بیشتر است.

امام جمعه قم با بیان اینکه مردم جنگ ترکیبی را می‌فهمند و مجاهدانه چند دهه پای انقلاب بوده‌اند و جان فشانی کرده‌اند، تصریح کرد: امروز نیز همه مردم به جز اندکی فریب خورده پای انقلاب ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.

۲۱۲۱۷