شهر خبر

حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه:

با کشوری که با دین بجنگد و ارزش‌های اعتقادی ما را زیر پا بگذارد ارتباط نخواهیم داشت

نماینده ولی فقیه در سپاه در خصوص ارتباط گیری و قطع ارتباط با برخی از کشورها نیز گفت: با هر کشوری که با دین بجنگد و بخواهد ارزش‌های اعتقادی ما را زیر پا بگذارد ارتباط نخواهیم داشت در غیر این صورت مشکلی با آن کشور نخواهیم داشت.

با کشوری که با دین بجنگد و ارزش‌های اعتقادی ما را زیر پا بگذارد ارتباط نخواهیم داشت
اعتمادآنلاین |

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: ۹ دی ماه سالروز خشم مقدس مردمانی است که علیه دشمنی که اعتقادات و ارزش‌های دینی شان را هدف گرفته بودند ایستادند.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: دشمن بداند که مردم، سرباز ولایت هستند و در مسیر مبارزه با استکبار گوش به فرمان رهبر خود از هیچ مجاهدتی دریغ نخواهند کرد چرا که با استعانت از فرهنگ عاشورایی گام در این مسیر گذاشته اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خداوند را در محضر امام رضا(ع)به دلیل بهره مندی همزمان ۲ نعمت ولایت و مردم با بصیرت سپاسگزاریم و پروردگار خویش را به خاطر داشتن رهبری که در مکتب زهرایی رشد کرده است قدردانیم.

حاجی صادقی افزود: اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت بصیرت مردم و ریخته شدن خون های عزیزانشان است که در این مسیر از هیچ داشته ای دریغ نکردند.

وی اضافه کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی، مکتب‌ سربازی ولایت است و ما پیرو آن هستیم و مکتب امام خمینی (ره) مکتب ولایتمداری است که ویژه رهبران و نایبان امام عصر (عج) است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۹ دی حماسه ای ماندگار است که مردم با شور و غرورشان در برابر دشمنی که هر چه در زیر و روی میز داشت ایستادند.

حاجی صادقی افزود: دشمن بداند که مردم دیندار، زندگی را در مکتب اهل بیت می خواهند و تمایلی به زندگی با معیارهای آنها ندارند از این رو مسوولان، نسبت به این مردم وظیفه سنگین تری دارند و باید سرباز و خدمت رسان آنها باشند.

وی در خصوص ارتباط گیری و قطع ارتباط با برخی از کشورها نیز گفت: با هر کشوری که با دین بجنگد و بخواهد ارزش‌های اعتقادی ما را زیر پا بگذارد ارتباط نخواهیم داشت در غیر این صورت مشکلی با آن کشور نخواهیم داشت.