شهرخبر

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعاهای نتانیاهو درباره ایران

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعاهای نتانیاهو درباره ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به ادعاهای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در یک رشته توییت به «ادعاهای واهی نخست وزیر تکراری رژیم آپارتاید صهیونیستی» واکنش نشان داد. ناصر کنعانی ادعاهای بنیامین نتانیاهو را در راستای تلاش برای هویت‌سازی برای خود و رژیم نامشروع اسرائیل دانسته است.

کنعانی نوشت: «نخست وزیر تکراری و معلوم‌الحال رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای واهی خود علیه ایران، بدنبال هویت‌سازی برای خود و رژیم نامشروع اسرائیل است. بیش از هفتاد سال غوطه ور بودن رژیم صهیونسیتی برای خروج از بحران هویت خود که توأم با ارتکاب نسل کشی، غارت، کوچاندن اجباری و دهها اقدام ضد حقوق بشری بوده، ترجمان سیاستها و اقدامات غلط انگلیس، آمریکا و برخی کشورهای اروپائی در حمایت از این وجود نامشروع است. فلسطین نابود شدنی نیست و زوال در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی نهفته است.»

نتانیاهو روز گذشته (پنجشنبه)  مهمترین ماموریت کابینه خود را " جلوگیری از نابودی اسرائیل توسط ایران اعلام کرد و مدعی شد رژیم متبوعش برای خنثی کردن تلاش‌های تهران برای دستیابی به «سلاح هسته‌ ای» تلاش خواهد کرد.

کابینه پیشنهادی بنیامین نتانیاهو روز پنجشنبه از پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) رأی اعتماد گرفت و نتانیاهو رسما نخست وزیر جدید این رژیم شد. کابینه نتانیاهو افراطی‌ترین کابینه را در طول تاریخ اشغال سرزمین‌های اشغالی فلسطین تشکیل داده و همین مسئله باعث اعتراضات داخلی و خارجی به وزرای پیشنهادی شده است.

 

انتهای پیام/