شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال

محسن یوسفی:

دردسر مهاجمان استقلال مقابل مس/ ساپینتو به جوانان اعتماد کند

دردسر مهاجمان استقلال مقابل مس/ ساپینتو به جوانان اعتماد کند

کارشناس فوتبال با بیان اینکه خط دفاع مس عملکرد خوبی داشته است گفت: مهاجمان استقلال روز سختی مقابل مدافعان مس رفسنجان خواهند داشت.

محسن یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر مس رفسنجان گفت: استقلال با پیروزی برابر نفت آبادان هم به صدر جدول رسید و هم با پرسپولیس هم امتیاز شد تا دو تیم رقابت جذابی با یکدیگر داشته باشند البته هنوز گل گهر دیدار خود را برابر آلومینیوم انجام نداده و با یک بازی کمتر به دنبال سرخابی‌ها است.

وی در مورد شرایط تیم استقلال برای دیدار برابر مس گفت: استقلال با سه غایب به دلیل محرومیت و چند مصدوم باید با تغییرات زیاد به مصاف مس رفسنجان برود. ساپینتو می‌داند که از ترکیب اصلی دور خواهد شد زیرا مجبور است از چند بازیکن به جای غایبین استفاده کند. او می‌تواند از بازیکنان جوانی استفاده کند که آینده درخشانی دارند و این بازی می‌تواند برای آنها سکوی پرتاب باشد.

یوسفی خاطرنشان کرد: مهاجمان استقلال مقابل بهترین خط دفاع لیگ روز سختی خواهند داشت. البته با نبود محبی باز هم تغییراتی در خط حمله استقلال بوجود خواهد آمد اما به هر حال جدال مهاجمان استقلال با بهترین خط دفاع لیگ دیدنی خواهد بود.

وی در مورد مس رفسنجان هم گفت: مس یکی از تیم‌های منسجم و خوب لیگ برتر است. تیمی که از لحاظ دفاعی عملکرد خوبی داشته و بهترین خط دفاع را در اختیار دارد. مس با توجه به شرایط زمین ورزشگاه آزادی که از کیفیت بالایی برخوردار است می‌تواند نمایش قابل قبولی هم مقابل استقلال داشته باشد. بنابراین باید منتظر یک بازی خوب در یک زمین با کیفیت از دو تیم فنی باشیم و باید ببینیم آیا استقلال می‌تواند بهترین خط دفاع را به زانو دربیاورد یا خیر.

کارشناس فوتبال در مورد شروع زمان نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری گفت: استقلال باید در فصل نقل و انتقالات نقاط ضعفش را برطرف کند. به طور حتم مدیران استقلال با صحبت‌هایی که با ساپینتو داشتند می‌دانند او چه نفراتی را لازم داشته و به دنبال این هستند تا بتوانند بازیکنان مورد نظر سرمربی را جذب کنند.

وی گفت: امیدوارم از بازیکنان پا به سن گذاشته و یا کسانی که بازارگرمی می‌کنند مدیران استقلال دور شوند. اعتماد به جوانان می‌تواند باعث شود تا هم نقاط ضعف استقلال برطرف شده و هم اینکه این جوانان می‌توانند آینده ساز استقلال شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از نقاط تاریک این لیگ، نبود تماشاگران است. متأسفانه عدم حضور آنها جذابیت فوتبال را از بین برده. فوتبال بدون تماشاگر معنا ندارد و باید آرزو کرد تا هر چه زودتر مسئولین اجازه حضور تماشاگران را به ورزشگاه بدهند تا شاهد گرمای بیشتری در فوتبال کشورمان باشیم.