شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#قلعه نویی#لیگ برتر

دغدغه جدید برای سرخپوشان؛

نبرد سخت پرسپولیس با برترین گلزنان تیم قلعه نویی

نبرد سخت پرسپولیس با برترین گلزنان تیم قلعه نویی

پرسپولیس چاره ای جز تغییر در ترکیب تیمش برای بازی با گل گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی پایان یافت که تساوی پرسپولیس با بردهای استقلال، گل گهر و سپاهان اصفهان همراه شد تا سرخپوشان پایتخت سایه پر رنگ سایر مدعیان قهرمانی را در بالای جدول احساس کنند.

پرسپولیس بدون گل مقابل پیکان تهران به امتیاز ۲۶ رسید تا استقلال با برد برابر صنعت نفت، با سرخپوشان هم امتیاز بشود.

حالا شاگردان گل محمدی باید برای جدالی سنگین در سیرجان مقابل گل گهر که مدعی دیگر قهرمانی شده است آماده کنند. سرخپوشان پایتخت سه امتیاز این دیدار را در حالی می‌خواهند که به دلیل خروج ناگهانی یورگن لوکادیا و مصدومیت شیخ دیاباته در دو بازی قبلی، مهاجم نداشتند.

از سوی دیگر شاگردان امیر قلعه نویی همچون تیم سپاهان توانسته‌اند تاکنون ۱۹ گل به ثمر برسانند تا در صدر گلزن ترین تیم‌های لیگ برتر قرار بگیرند و دغدغه جدیدی را برای یحیی گل محمدی که چاره‌ای جز ایجاد تغییر در ترکیب تیمش ندارد ایجاد کنند.

حالا یحیی گل محمدی نه تنها چاره‌ای جز ایجاد تغییر در ترکیب این تیم برای رسیدن به گل ندارد بلکه باید مدافعان خود را آماده جدالی سخت با گل گهر سیرجان کند. چالش بزرگ برای مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی که باید مانع از هنر نمایی مرتضی تبریزی، یونس شاکری و کی روش استنلی شود.

تیم فوتبال پرسپولیس شنبه هفته آینده میهمان گل گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر خواهد بود که نتیجه این دیدار می‌تواند تأثیر بسزایی در تعیین قهرمان نیم فصل جاری لیگ برتر داشته باشد.