شهر خبر

امید زمانی: با یک تیم کاملا نظامی در لیگ برتر واترپلو بازی می‌کنیم/ از عملکرد شاگردانم راضی هستم

امید زمانی: با یک تیم کاملا نظامی در لیگ برتر واترپلو بازی می‌کنیم/ از عملکرد شاگردانم راضی هستم

سرمربی تیم واترپلو رعد پدافند گفت: با یک تیم کاملا نظامی در لیگ برتر بازی می‌کنیم.

امید زمانی، سرمربی تیم واترپلو رعد پدافند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص کیفیت رقابت‌های لیگ برتر واترپلو اظهار داشت: از نظر کمی امسال یک تیم به لیگ اضافه شده بود و در واقع مسابقات 6 تیمی برگزار شد. از نظر کیفی و رتبه بندی تیم‌ها نیز تغییر چشمگیری را شاهد نبودیم و تقریبا سه تیم نخست مرحله اول مسابقات همان 3 تیم نخست فصل سال گذشته بود. در مجموع اما بازیهای جذاب و نزدیک‌تری را تماشا کردیم و طبیعی است که در این بین تیم‌هایی که در جذب نفرات عملکرد بهتری داشتند بازیهای خوبی را هم انجام دادند.

زمانی با بیان اینکه تیم رعد پدافند یک تیم کاملا نظامی است، گفت: تمامی بازیکن‌های من سرباز هستند و تنها یک ملی پوش در تیم داریم که آنهم فقط در اردوهای تیم‌ ملی است و اخیرا هم که تیم به تایلند رفت جزو 15 نفر اعزامی نبود. باتجربه‌های ما دو بازیکنی هستند که سال گذشته سربازی‌شان تمام شده ولی امسال در نقل و انتقالات جابجا نشدند، بنابراین با این ارزیابی کلی ما یک تیم جوان و سرباز داریم این درحالی است که اکثر رقبا همه از حضور ملی‌پوشان بهره می‌برند. از طرفی شرایط مالی باشگاه طوری نبود که بتوانیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم‌. به عنوان کادر فنی از عملکرد تیم و شاگردانم راضی هستم و فکر می‌کنم نتایج به دست آمده مورد قبول باشگاه پدافند نیز باشد.

این مربی واترپلوی ایران در واکنش به حضور بازیکن‌های خارجی در لیگ کشورمان اینگونه توضیح داد: من هم شنیدم که قرار است دو بازیکن خارجی به تیم نفت و گاز گچساران اضافه شود، قطعا این یک فرصت خوب برای واترپلوی ایران است چون ما همیشه برای داشتن یک بازی رسمی و یا تدارکاتی با دیگر کشورها به دلایل مختلف از جمله ویروس کرونا و تحریم با مشکل مواجه بودیم و تحقق این اتفاق حتما می‌تواند یک محک خوب برای بازیکنان کشورمان باشد‌.

زمانی در پایان در مورد پیش‌بینی خود از قهرمان احتمالی فصل پیش‌رو گفت: اگر بر اساس ساختار بخواهم بگویم تیم نوفلاح چندسالی است شاکله خود را حفظ کرده و جزو مدعیان است و امسال هم از ملی‌پوشان خوبی بهره می‌برد و طبعا شانس بیشتری هم برای قهرمانی در لیگ خواهد داشت.

خبرنگار: فریبا جلیل‌خانی

انتهای پیام/