شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فولاد#نفت

هفته سیزدهم لیگ برتر؛ فولاد در اندیشه صعود، صنعت‌ نفت به فکر طلسم‌ شکنی

هفته سیزدهم لیگ برتر؛ فولاد در اندیشه صعود، صنعت‌ نفت به فکر طلسم‌ شکنی

جز بازی استقلال و مس رفسنجان، سه بازی دیگر از لیگ برتر هم امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ از ساعت ۱۴:۰۰ امروز دو تیم ذوب‌آهن و صنعت‌نفت به مصاف هم می‌روند که انتظار می‌رود دیداری جذاب باشد. ذوبی‌ها هفته گذشته ۱۰ نفره در آستانه شکست دادن فولاد در اهواز بودند اما در نهایت به تساوی ۱-۱ رسیدند و دست خالی از اهواز بیرون نیامدند. پیشرفت در بازی ذوبی‌ها مشخص است و اصلا نباید آن‌ها را دست کم گرفت.

در سمت مقابل صنعت نفت واقعا دگرگون شده و نمایش هفته گذشته آن‌ها مقابل استقلال کم‌نظیر بود. شاید اگر اندکی شانس همراه آن‌ها بود با حداقل امتیاز از زمین خارج می‌شدند. نکته مهم اما همان تحولی است که هواداران این تیم را بابت ماندن در لیگ برتر امیدوار می‌کند.

از ساعت ۱۵:۰۰ در مسجدسلیمان، نفت میزبان آلومینیوم است. نفتی‌ها هفته گذشته ۴ گل از سپاهان دریافت کردند و همچنان اوضاع خوبی ندارند اما شاید سرمربی جدید آن‌ها بتواند در ۳ هفته پیش رو و دیدارهایی که با تیم‌های نه چندان قدرتمند دارند اندکی وضع‌شان را بهتر کند. اولین مصاف آن‌ها در این ۳ هفته با آلومینیومی است که با استراحتی ناخواسته وارد زمین می‌شود. آلومینیومی‌ها بازی هفته گذشته‌شان با گل‌گهر لغو شد که به نظر اتفاق خوبی می‌آمد زیرا هم امکان مصدومیت آن‌ها وجود داشت و هم احتمال شکست و از دست دادن امتیاز. رتبه نهم آن‌ها در جدول چندان بد به نظر نمی‌رسد اما اگر از چنین بازی‌های امتیاز نگیرند احتمالا سقوط‌شان به رتبه‌های پایین‌تر وجود دارد.

در نهایت آخرین بازی امروز بین فولاد و هوادار از ساعت ۱۷:۰۰ در اهواز برگزار خواهد شد. فولادی‌ها آن‌قدر از خود نوسان نشان داده‌اند که دیگر باید اطمینان داشت آن‌ها مدعی قهرمانی نیستند و شانس بیشتر برای کسب جام را باید در رقابت‌های حذفی بجویند. یک شکست ممکن است آن ها را به رده دوازدهم برساند و این برای تیم نکونام یعنی فاجعه. آن‌ها در این بازی باید به مصاف تیم پایین‌تر از خودشان در جدول بروند. هواداری که از ۱۳ بازی ۱۳ امتیاز گرفته و رده یازدهم را به خود اختصاص داده. تیم الهامی هفته گذشته مقابل نساجی به تساوی رسید تا آما ۴ هفته بدون برد را ثبت کند. حالا هم باید در اهواز به مصاف تیم جنگنده نکونام برود. پیش بینی؟ کم موقعیت و کم گل و حساس در حادثه‌ها.

انتهای پیام/