شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#نیم فصل

ربیعی: به پرمهره بودن استقلال حسادت نمی‌کنم/ در نیم فصل تصمیمی حرفه‌ای می‌گیریم

ربیعی: به پرمهره بودن استقلال حسادت نمی‌کنم/ در نیم فصل تصمیمی حرفه‌ای می‌گیریم

سرمربی تیم مس رفسنجان در کنفرانس خبری پیش از ددیار مقابل استقلال حرف‌های خود را بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ربیعی در کنفرانس مربوط به دیدار استقلال-مس رفسنجان گفت: استقلال شرایط خوبی دارد و بازی‌های خوبی ارائه کرده است. ما هم شرایط خودمان را باتوجه به فرایند خودمان جلو بردیم. در بازی هفته پیش می‌توانستیم پیروز باشیم اما بازی مساوی شد و خود را برای بازی با استقلال آماده کردیم. بازی‌های ما مقابل استقلال از نظر فنی‌، بازی‌های خوبی از آب درآمده است و امیدوارم بازی لذت‌بخشی را شاهد باشیم و ما هم برنامه‌های خودمان را پیش ببریم و کمترین اشتباه را داشته باشیم و بهره‌وری بهتری داشته باشیم.

وی افزود: گل زده کم اما موقعیت‌های گل زیادی داشتیم. نمی‌توانیم از این آمار فرار کنیم و در جهت تقویت آن هستیم. ما یکی تیم‌هایی بودیم که در فصل گذشته بیشترین گل زده را داشتیم. در بازی نیم‌فصل اول فصل گذشته ما مقابل استقلال ۳ بر ۲ شکست خوردیم. ما می‌خواهیم به گل برسیم و نمی‌خواهیم این بازی بدون گل تمام شود. ما مهاجمان خوبی هم داریم و اگر یکی از بازیکنان پایشان به گل باز می‌شود، می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

ربیعی درباره ادامه همکاری با مس اظهار داشت: قبل از بازی با مس کرمان، تغییراتی رخ داد و من چهارمین سال است که سرمربی تیم است. گفتیم که دست مدیریت باز شود و طبق صحبت‌هایی که با مدیریت داشتیم، سعی کردیم کار را پیش ببریم. در طول فصل، من درخواست جدایی را به صورت دوستانه و محرمانه با مدیریت باشگاه مطرح کرده بودم اما طبق قراردادی که داشتم،‌ دوستان مخالفت کردند. آخرین درخواست هم حدود ۲۵ روز پیش بود. من کار و پروژه خود را برای مس رفسنجان پیش بردم و این تیم برای گرفتن سهمیه آسیایی، نیازمند دیدگاه‌ها و پرش‌های بلند است. تیم مس رفسنجان برای این مساله نیازمند که یک ساختار جدید و محکم است.

او درباره محروم و مصدوم تیمش گفت: یکی دو نفر بازیکن مصدوم داریم. حامد لک در تمرینات دچار آسیب دیدگی شد. او شرایط مطلوبی در تمرینات داشت. من با تیم پزشکی جلسه دارم و باید وضعیت لک را بررسی کنیم. این یکی از اتفاقات بدی است که برای ما افتاده است. اگر لک در بازی نباشد، دروازه‌بان دوم تیم ما حضور دارد. ایمان سلیمی و محمدحسین کریم‌زاده هم دارند شرایط مطلوب خود را پیدا می‌کنند.

ربیعی ادامه داد: ما تغییر سیستم داشتیم و موقعی این تغییر سیستم جواب داد و موقعی دیگر جواب نداد. ما در طول فصل از منشا حمایت‌ کردیم اما این بازیکن در بازی‌های ما موقعیت‌های گل خود را از دست داده و فوتبال برایش نچرخیده است. ما در لیگ برتر بازیکنانی داشتیم که در فصل گذشته آقای گل شده‌اند اما در این فصل عملکرد خوبی نداشتند. وظیفه من این است که به بازیکنان خود روحیه بدهم. ما به طور کلی در نیم‌فصل باید تصمیمی بگیریم که در راستای حرفه‌ای‌گری خودمان باشد. آمار گل‌های خورده؟ شما وقتی یک تیم را با گل خورده کم می‌بینید،‌ فکر می‌کنید این تیم دفاعی بازی می‌کند اما اگر به طور دقیق نگاه کنید، متوجه خواهید شد که تیم ما در ایجاد موقعیت، جزو تیم‌های برتر لیگ برتر و از نظر هجومی و ایجاد موقعیت، عملکرد خوبی داشته است. ما شاید سازمان خوبی از نظر دفاعی شکل دادیم اما دفاعی بازی نکردیم و اتوبوسی دفاع نکردیم. شما بازی ما را مقابل سپاهان، پرسپولیس و گل‌گهر را نگاه کنید که بازی‌های خوبی بوده است اما اگر داوری‌ها را آنالیز کنید، متوجه خواهید شد که بیش از ۱۰ امتیاز تیم به خاطر اشتباهات داوری از دست رفته است.

ربیعی در پایان درباره تاثیرگذاری مهره‌های استقلال گفت: ما باید سازمان درستی را در دفاع داشته باشیم و حمله‌های برنامه‌ریزی شده داشته باشیم. ما از خدا می‌ترسیم. استقلال تیم پرمهره‌ای است. استقلال و پرسپولیس باید تیم‌های پرمهره‌ای باشند. این دو تیم کاملا قابل احترام هستند. شاید محبی در این بازی محروم باشد اما این تیم مهره‌های قابل توجهی دارد. من به این مساله مثبت نگاه می‌کنم و حسادت نمی‌کنم. در دنیا بارسلونا و رئال، تیم‌های پرتماشاگر و پرمهره‌ای هستند. امیدوارم در بازی با استقلال بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم. اگر بازی‌های فصل گذشته ما را مقابل استقلال دیده باشید، متوجه خواهید شد که ما بازی‌های خوبی مقابل این تیم داشتیم. دیدگاه من این بوده است که دست پر از این بازی‌ها خارج شویم و امیدوارم در این بازی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/