شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#مسی#بهترین بازیکن#تاریخ

آنچلوتی: از من نخواهید شنید که مسی بهترین بازیکن تاریخ است

آنچلوتی: از من نخواهید شنید که مسی بهترین بازیکن تاریخ است

سرمربی تیم رئال مادرید گفته فوق‌ستاره آرژانتینی بهترین بازیکن تاریخ نیست.

به گزارش مشرق، پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و آغاز دوباره لیگ‌های اروپایی، رئال مادرید از ساعت ۲۴ جمعه شب و در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا، در خانه وایادولید به میدان می‌رود. «کارلو آنچلوتی» سرمربی کهکشانی‌ها در کنفرانس خبری پیش از این دیدار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید.

اوضاع تیم: ما در وضعیت خوبی هستیم. ما بنزما را به خوبی آماده کرده‌ایم. او عضو مهم تیم است. آن‌هایی که در تعطیلات بودند هم بازگشته‌اند. اولویت من اما بازیکنانی هستند که با ما در اینجا بودند.

بنزما: وقتی به تمرینات بازگشت، اوضاع خیلی خوبی داشت.او با تیم کار کرد و در بازی‌های دوستانه هم نیم ساعت و ۴۵ دقیقه بازی کرد. فکر می‌کنم او کیفیت خود را نشان خواهد داد.

سختی پس از جام جهانی: ارزیابی اینکه چه چیزی پیش خواهد آمد، بسیار پیچیده است. تقویمی را در پیش رو داریم که باید تلاش کنیم. ما سوپرجام و جام باشگاه‌های جهان را پیش‌رو داریم. تا ماه مارس ما بازی‌های زیادی داریم و باید ارزیابی شخصی از بازیکنان داشته باشیم. باید بازیکنان را در شرایط مناسبی نگه داریم. بازیکنانی که در جام جهانی بودند باید استراحت می‌کردند. دیگر روز تعطیلی نداریم و تا ۱۹ فوریه باید هر سه روز یک‌بار بازی کنیم.

هازارد: من او را در شرایط خوبی می‌بینم. او به خوبی تمرین کرده است. من او را از پیش از جام جهانی بهتر می‌بینم. او به خوبی کار کرده و من می‌خواهم از تمام بازیکنان استفاده کنم.

آنچلوتی و سرمربی‌گری تیم ملی برزیل: نمی‌دانم. فدراسیون فوتبال برزیل هرگز با من تماس نگرفته است. وضعیت من مشخص است: من هنوز اینجا هستم و هرگز نمی‌خواهم به مادریدی‌ها بگویم که این ماجراجویی به پایان رسیده است.

مسی بهترین بازیکن تاریخ است؟: مسی خیلی خوب بوده و بازیکنی فوق‌العاده است. کارزار او حالا با یک قهرمانی جهانی ادامه می‌یابد. اینکه مسی بهترین بازیکن تاریخ است را از زبان من نخواهید شنید. این عادلانه نیست که بگوییم که چه کسی بهترین بازیکن تاریخ است چراکه هر دوره‌ای بهترین خودش را داشته است. من هر روز به بازیکنی تمرین می‌دهم که صاحب توپ طلاست. من کرایف را دیده‌ام.

اندریک: او بازیکن و استعدادی فوق العاده‌ است. باشگاه با او به توافق رسیده و او ۲۰۲۴ به اینجا می‌آید. این خبر خوبی است.

تقویت تیم: ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم. ما درباره خروجی‌ها اطلاعی نداریم. شاید بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند دوست داشته باشند به تیم دیگری بروند. ما به بازیکنان جدید در ژانویه احتیاجی نداریم. بازار تقل و انتقالاتی ما بسته شده است.

رئال مادرید اکنون در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد و فاصله آن با بارسلونای صدرنشین، تنها دو امتیاز است.

منبع: فارس