شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ایران#فوتبال#تیم فوتبال

حمله گئورگی گولسیانی به بازیکن فراری پرسپولیس

مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید در ایران احساس امنیت می‌کند.

حمله گئورگی گولسیانی به بازیکن فراری پرسپولیس

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

گئورگی گولسیانی درباره شرایط پرسپولیس پیش از دیدار برابر گل‌گهر اظهار کرد: ما شرایط خوب است و بازیکنان خوب و مربیان خوبی داریم. بعد از تعطیلات لیگ در دو بازی به تساوی رسیدیم. دو بازی متفاوت داشتیم. بازی اول با تیم باتجربه که مثل ما هوادارن زیادی دارد و بازی دوم با تیم جوان پیکان بود که در دفاع فشرده بازی می‌کرد. پیکان روی ضدحملا برای دروازه ما برنامه داشت. هر دو بازی سختی بود که پشت سر گذاشتیم. این دو بازی فرصتی بود تا نقاط ضعف و مشکلات خود را ببینیم و به موقع آنها را حل کنیم. لیگ جذاب‌تر شده و همه بازی‌ها و همه امتیازها بسیار مهم هستند. امیدوارم در نهایت بتوانیم قهرمان شویم.

او درباره غیبت لوکادیا و تاثیرات این غیبت در عملکرد پرسپولیس هم گفت: البته غیبت او روی ما تاثیر گذاشته اما این عادلانه نیست که برخی افراد تیم را تا این حد به لوکادیا وابسته بدانند. پرسپولیس هرگز به یک بازیکن وابسته نیست زیرا سیستم و فلسفه ما تیمی و سازمان یافته است. ما با پرس و تهاجم و بازی‌سازی کار خود را پیش می‌بریم.

گولسانی درباره دو گلی که برابر استقلال به ثمر رساند هم گفت: من در آن بازی فقط آنچه می‌توانستم و برای تیم لازم بود را انجام دادم. موضوع مهمی نیست. امیدوارم در آینده نیز بتوانم به تیمم کمک کنم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره اینکه گفته می‌شود لوکادیا به خاطر امنیت خود ایران را ترک کرده و آیا در ایران احساس امنیت می‌کند یا خیر؟ گفت: من شخصا اینجا احساس امنیت می‌کنم. به نظر من اینکه لوکادیا به خاطر اینکه در ایران امنیت ندارد پرسپولیس را ترک کرده باشد، قابل قبول نیست. ما یک خانواده هستیم و اعضای خانواده همیشه کنار هم می‌مانند، چه در روزهای خوب و چه در روزهای سخت. همه بازیکنان زندگی شخصی خودشان را دارند و تصمیم‌های مربوط به زندگی‌شان را می‌گیرند. ما بازیکنان به هم اعتماد داریم و از فردی که برایش و در کنارش در زمین فوتبال می‌جنگیم، انتظار اعتماد متقابل داریم.