شهر خبر

نماینده مجلس: مشکلات وزارت ورزش با استیضاح حل نمی‌شود/دولت و مجلس امور فرعی را کنار گذاشته و برای اقتصاد مردم تلاش کنند

نماینده مجلس: مشکلات وزارت ورزش با استیضاح حل نمی‌شود/دولت و مجلس امور فرعی را کنار گذاشته و برای اقتصاد مردم تلاش کنند

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، افزود: در حال حاضر هم دولت و هم مجلس باید امور فرعی را کنار گذاشته و برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند، از نظر بنده استیضاح، همیشه راه حل تمامی مشکلات ما نیست.

جعفر راستی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری برنا در خصوص استیضاح وزیر ورزش، گفت: استیضاح وزیر ورزش هنوز قطعی نیست و در این مورد هنوز فعالیت خاصی صورت نگرفته است.

وی با اشاره یه اینکه اداره امور کشور مشکلات خاص خودش را دارد و از وزیر ورزش نیز نباید توقعات سنگینی داشت، بیان کرد: از نظر بنده آقای سجادی وزیر ورزش، در این عرصه تلاش زیادی کرده اند و نباید خدمات ایشان را نادیده گرفت، البته مشکلاتی هم در این عرصه وجود دارند که قابل بررسی هستند ولی به طور کلی نیز نباید تمامی خدمات ایشان را زیر سوال برد چراکه اداره کردن وزارت ورزش و جوانان، کار بسیار سنگینی است.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، افزود: در حال حاضر هم دولت و هم مجلس باید امور فرعی را کنار گذاشته و برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند، از نظر بنده استیضاح، همیشه راه حل  تمامی مشکلات ما نیست و اگر وزیر ورزش در حیطه کاری خود، مشکلاتی دارد باید در زمان مناسب به او تذکر داد ولی با توجه به زمان محدودی که داریم هم اکنون، وقت استیضاح نیست.

راستی در انتها بیان کرد: هم اکنون کشور ما در تحریم اقتصادی قرار دارد و ما در کشور، با مشکل نقدینگی روبرو هستیم و در چنین شرایطی می توان گفت که اداره کردن وزارتخانه مهمی مانند وزارت ورزش آن هم با این اعتبار کم، واقعاً یک هنر است.

انتهای پیام/