شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#ارتش#قدس

گزارش سالانه ارتش رژیم صهیونیستی درباره عملیات‌هایش علیه سوریه

گزارش سالانه ارتش رژیم صهیونیستی درباره عملیات‌هایش علیه سوریه

ارتش رژیم اشغالگر قدس با انتشار بیانیه‌ ای به تشریح عملیات‌هایش علیه سوریه و کارشکنی در مسیر مبارزه این کشور با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ارتش رژیم اشغالگر قدس با انتشار بیانیه‌ ای اعلام کرد که طی عملیات های این رژیم در سال ۲۰۲۲، ده‌ ها بار خاک سوریه را مورد تجاوز هوایی قرار داده است.

در بیانیه صادره از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره ادعا شده است که این عملیات ها مواضع ایران و حزب الله لبنان در سوریه را نیز هدف قرار داده است.

در این بیانیه به ماهیت این عملیات ها در سوریه اشاره ای نشده است.

این در حالی است که روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» ۲ ماه پیش در گزارشی به نقل از مقامات نظامی اشغالگران صهیونیست ادعا کرده بود که مقادیر زیادی از زیرساخت‌ های نظامی ایران و حزب الله لبنان در سوریه از بین رفته است!

این در حالیست که به دنبال آغاز فعالیت های تروریست های چند ملیتی در سوریه، دولت مشروع و قانونی دمشق مطابق با منشور ملل متحد و قوانین بین المللی از ایران و حزب الله لبنان درخواست کرد که با هدف مبارزه با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- صهیونیستی به کمک این کشور بروند؛ این در حالیست که رژیم صهیونیستی به اذعان خود تلاش کرده است تا مانع از با مقابله سوریه و متحدانش با تروریست هایی نظیر داعش شود.