شهر خبر

هادی شکوری: بازی مقابل مس رفسنجان آسان نخواهد بود/ به ساپینتو نمره قبولی می‌دهم

هادی شکوری: بازی مقابل مس رفسنجان آسان نخواهد بود/ به ساپینتو نمره قبولی می‌دهم

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در بازی‌های امسال به صحبت پرداخت.

هادی شکوری، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره افت کیفی بازی‌های دو هفته اخیر استقلال اظهار داشت: تعطیلی روی همه تیم‌ها تاثیر گذاشته است اما حس می‌کنم استقلال کمتر از دیگر تیم‌ها در این زمینه تاثیر گرفته و هنوز بازی‌هایش کیفیت دارد. زمان می‌برد تا کیفیت بازی‌ها به همان شکل روز اول برگردد. نکته مهم و خوب این است که استقلال بازی‌هایش را می‌برد و اگر افتی در کیفیت بازی رخ داده در امتیازگیری تاثیری نداشته است. هرچند که اشاره کردم استقلالی‌ها افت چندانی نکرده‌اند.

وی درباره انتقادات علیه خط هافبک آبی‌ها در دو هفته اخیر عنوان کرد: باید همه شرایط را سنجید. مهره‌های استقلال در خط هافبک شرایطی شبیه به هم و نزدیک دارند. به نظرم افتی در این قسمت رخ نداده است. با تعطیلی مسابقات ممکن است بازیکنان از شرایط خوب دور شوند اما به آن شکل تغییری نداده‌اند و وضعیت مناسب است.

اگر شکوری در باشگاه استقلال حضور داشت، اولین گزینه او برای خرید بازیکن در چه پستی بود؟ او پاسخ داد: اگر جزو مسئولین باشگاه استقلال بودم همان ابتدای فصل تیم را خوب می‌بستم زیرا در حال حاضر بازیکنی نیست که بیرون مانده باشد و بتواند به استقلال کمک کند. بهتر بود تیم آن‌قدر در ابتدای فصل کامل بسته می‌شد که حالا مشکلی حس نکند.

مدافع اسبق آبی‌ها در مورد بازی بعدی استقلال گفت: مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است و با ربیعی فوتبال پویایی ارائه می‌دهد. بازی سختی برای استقلال خواهد بود اما با توجه به میزبان بودن استقلال این تیم می‌تواند امتیاز بگیرد. تیم استقلال با امتیازگیری از این بازی می‌تواند به صدر جدول برسد و شانس خوبی برای صدرنشینی دارد. در کل اما بازی سختی در انتظار شاگردان ساپینتو است که امیدوارم با برتری آن‌ها خاتمه پیدا کند.

آیا شکوری به ریکاردو ساپینتو نمره قبولی می‌دهد؟ او پاسخ داد: به نسبت زمانی که آمده و عملکردی که داشته به او نمره قبولی می‌دهم. او خوب کار کرده و هم‌اکنون تیم استقلال در رده دوم جدول قرار گرفته است.

510

وی در پایان درباره جام جهانی برگزار شده و نکات آموزشی آن گفت: جام جهانی پر از درس بود. به برزیل علاقه داشتم و فکر می‌کردم این تیم بتواند به قهرمانی برسد. کسی تاکتیک آن‌ها را تشخیص نمی‌داد زیرا شناور بازی می‌کردند اما به طور کلی با وجود شایستگی فرانسه در بازی فینال، می‌توان گفت با قهرمانی آرژانتین حق به حق‌دار رسید.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام/