شهر خبر

غلامرضا شعبانی‌بهار: قدردان زحمات سجادی در حمایت از فدراسیون‌ها هستیم/ مشکلات را می‌توان با تلاش بیشتر برطرف کرد

غلامرضا شعبانی‌بهار: قدردان زحمات سجادی در حمایت از فدراسیون‌ها هستیم/ مشکلات را می‌توان با تلاش بیشتر برطرف کرد

رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: وزیر ورزش و جوانان به خوبی از فدراسیون‌ها حمایت می‌کند.

غلامرضا شعبانی‌بهار، رئیس فدراسیون تیروکمان درباره ارزیابی خود از عملکرد دولت سیزدهم در حوزه ورزش به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: یکی از وظایف ذاتی دولت توجه به بخش‌های مختلف از جمله ورزش است. احساس می‌کنم تا جایی که در توان دولت بوده به هرحال حمایت‌های لازم را از ورزش داشته است. اگرچه که می‌پذیریم مسائلی هم وجود دارد، کمبودهایی هم وجود دارد آنهم در همه بخش‌ها اما تلاش‌هایی که برای برطرف شدن چالش‌ها صورت گرفته نشان می‌دهد که دولت عزم جدی جهت توسعه این حوزه دارد.

وی افزود: به نظر من ورزش چون یکی از مولفه‌های شادی بخش جامعه است و جامعه ما هم الان بیشتر از هر زمان دیگری می‌طلبد که در این بخش کارهایی انجام شود؛ لذا انتظار ما به عنوان جامعه ورزشی این است که بیشتر از گذشته به وضعیت موجود کمک شود. البته هرچه هم که تا به امروز اتفاق افتاده کمک‌های دولت بوده است.

شعبانی‌بهار گفت: فدراسیون‌ها حامی اصلی‌شان دولت و وزارت ورزش و جوانان است اگر حمایت ها نباشد موفقیتی امکانپذیر نیست. قدردان زحمات مجموعه ورزش و دکتر حمید سجادی هستیم و امیدواریم با پیگیری‌هایی که دارند بتوانند بیشتر از گذشته به فدراسیون‌ها و ورزش کشور کمک کنند.

انتهای پیام/