شهر خبر

برگزاری میزگرد تخصصی مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی

برگزاری میزگرد تخصصی مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی

میزگرد تخصصی مبارزه با تروریسم و افراطی گری در منطقه غرب آسیا، در تاریخ شنبه ١٠ دی ماه سالجاری در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه با حضور مهمانان و شرکت کنندگانی از نهادها و دستگاه های مختلف کشور برگزار می گردد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی وزارت امور خارجه، اولین نشست از سلسله نشستهای علمی و مطالعاتی در زمینه تبیین فعالیتهای سردار رشید اسلام و ایران شهید قاسم سلیمانی تحت عنوان «میزگرد تخصصی مبارزه با تروریسم و افراطی گری در منطقه غرب آسیا»، در تاریخ شنبه ١٠ دی ماه سالجاری در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه با حضور مهمانان و شرکت کنندگانی از نهادها و دستگاه های مختلف کشور برگزار می گردد.

در این نشست ابعاد میدانی، حقوقی و بین المللی مبارزه با تروریسم و نقش برجسته سردار شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

از مهمترین موضوعاتی که قرار است در این نشست توسط سخنرانان و صاحنظران مورد بحث و تشریح قرار گیرد می توان به مبارزه با تروریسم و افراطی گری در غرب آسیا (با تاکید بر کشورهای عراق و سوریه، مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا از دیدگاه حقوق بین الملل، نقش سردار حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا و نقش سازمان ملل متحد در حوزه ضد تروریسم در منطقه غرب آسیا اشاره کرد.

انتهای پیام/