شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#قلعه نویی

تیم قلعه نویی حریف محبوب پرسپولیس

پرسپولیس در تمام سالهای گذشته به گل گهر سیرجان راحت گل زده و اینبار هم با امیدواری به سیرجان می‌رود.

تیم قلعه نویی حریف محبوب پرسپولیس

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

پرسپولیس که این روزها مشکل گلزنی دارد در سالهای اخیر راحت تر از هر تیمی به گل گهر گل زده و بارها این تیم را شکست داده است. البته دو بازی آخر دو تیم یک بر یک مساوی شده اما پرسپولیس سابقه زدن ۵ گل به گل گهر در خود سیرجان را هم دارد که اتفاقا آن روز هم امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سیرجانی بود.به جز این بازی پرسپولیس در دو سال اخیر یکبار ۱-۲ ویکبار ۱-۳ گل گهر را شکست داده و یک بازی دو تیم هم ۳-۳ مساوی شده و به طور کلی بازیهای دو تیم پر گل از آب درآمده است.

پرسپولیس در حالی شنبه به مصاف گل گهر می‌رود که امسال آمار گلزنی تیم قلعه‌نویی خیلی بهتر است و شاگردان یحیی گل محمدی مشکل گلزنی و کمبود مهاجم گلزن دارند. با این حال یحیی امیدوار است باز هم تیمش با دست پر از سیرجان خارج شود و گل گهر مدعی را شکست بدهد. هر دو تیم از مدعیان جدی قهرمانی و از شانس‌های قهرمانی نیم فصل هستند که نتیجه بازی آنها می‌تواند روی بقیه تیمهای مدعی هم تاثیر بگذارد.

دو سال قبل امیر قلعه‌نویی در آستانه حضور در استقلال بود و حتی صحبت‌هایی هم انجام شده بود که ناگهان تیمش یعنی همین گل گهر در خانه ۵ گل از پرسپولیس خوردکه ماجرای حضور امیر در استقلال منتفی شد و فرهاد مجیدی جای او را گرفت. حالا باید دید بازی هفته چهاردهم پرسپولیس و گل گهر که حساسیت زیادی هم دارد به کجا کشیده می‌شود؟