شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#پایتخت#پردیس#شهر تهران

لزوم تبدیل پردیس تئاتر تهران به یکی از قطب‌های فرهنگی پایتخت

لزوم تبدیل پردیس تئاتر تهران به یکی از قطب‌های فرهنگی پایتخت

ایسنا نوشت: سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پردیس تئاتر تهران به یکی از قطب های فرهنگی پایتخت تبدیل شود.

علیرضا نادعلی از بخش‌های مختلف پردیس تئاتر تهران در خاوران بازدید کرد و با اشاره به لزوم اهمیت ویژه موضوعات فرهنگی در شهر تهران اظهار کرد: مدیریت جدید مجموعه فرهنگی پردیس تئاتر تهران فعالیت خود را به صورت جدی و تخصصی در این مجموعه آغاز کرده و انتظار می رود که با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران اتفاقات خوبی در این مجموعه رقم بخورد.

وی افزود: یکی از نکات مثبتی که در این بازدید مشاهده می شد حضور تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان به منظور تماشای تئاترهای آیینی است و بسیاری از خانواده های تهرانی در این مجموعه فرهنگی حضور پیدا کردند که نشان دهنده اهمیت ویژه فعالیت های فرهنگی در سطح شهر تهران است و مدیریت شهری تهران نیز به دنبال گسترش و تقویت موضوعات فرهنگی در پایتخت است.

بنا براعلام دفتر این عضو شورای شهر، نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فعالیت های پردیس تئاتر تهران گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در پردیس تئاتر تهران انتظار داریم این مجموعه فرهنگی به یکی ازقطب های تئاتر پایتخت تبدیل شود؛ همچنین بسیاری از امکانات این مجموعه باید نوسازی شود.

۵۵۲۴۷