شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سال جاری

اذعان تل آویو به هلاکت ۲۹ صهیونیست در سال جاری میلادی

اذعان تل آویو به هلاکت ۲۹ صهیونیست در سال جاری میلادی

سرویس های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» اذعان کرد که در جریان عملیات فلسطینیان در سال جاری میلادی ۲۹ صهیونیست کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب، بر اساس اعلام شاباک، فلسطینیان تا امروز ۱۹۳۳ عملیات انجام داده اند که ۲۹ نفر از صهیونیست ها در این عملیات به هلاکت رسیده و ۱۲۸ صهیونیست دیگر زخمی شده اند که در مقایسه با سال گذشته میلادی افزایش قابل توجهی داشته است.

به نوشته روزنامه یدیعوت آحارونوت، افزایش شدید عملیات فلسطینیان باعث نگرانی فرماندهان امنیتی اسرائیل شده است.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، برغم بازداشت های گسترده فلسطینیان در مناطق مختلف اراضی اشغالی توسط نظامیان صهیونیست، عملیات علیه صهیونیست ها افزایش یافته و گروه جدیدی با عنوان «عرین الاسود» اعلام وجود کرده است.

بر اساس این گزارش، افزایش چشمگیر عملیات و ناتوانی شاباک در خنثی کردن دست کم ۴۶۰ عملیات از ابتدای سال جاری، باعث سردرگمی محافل امنیتی رژیم صهیونیستی شده است.

این در حالی است که منابع فلسطینی با تاکید بر اینکه ۲۰۲۲، سال مقاومت بود، تاکید کردند که در این سال ۱۴ هزار عملیات علیه صهیونیست ها انجام شده است که در این عملیات ها ۳۱ صهیونیست به هلاکت رسیده است.

همچنین بر اساس اعلام این منابع، ۲۲۱ فلسطینی نیز توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند که ۱۶۷ نفر از آنها از کرانه باختری و قدس اشغالی، ۵۰ نفر از نوار غزه و ۴ نفر دیگر از اراضی اشغالی ۱۹۴۸ بوده اند.