شهر خبر

تاکید وزیر آموزش و پرورش بر پیگیری مطالبات فرهنگیان در بودجه ۱۴۰۲

تاکید وزیر آموزش و پرورش بر پیگیری مطالبات فرهنگیان در بودجه 1402

وزیر آموزش و پرورش درباره بودجه سال آتی خاطرنشان کرد: بودجه 1402کلیاتش روز دوشنبه بعد از ظهر به مجلس ارسال شده اما هنوز بودجه اموزش و پرورش در آن تعیین نشده و برخی پیشنهادات اعم از توجه به تحول بنیادین و مطالبات همکاران فرهنگی در صندوق ذخیره ارسال شده است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش درباره تمهیدات بهداشتی مدارس در فصل زمستان در جمع خبرنگاران در حاشیه هیات دولت گفت: دانش آموزان بعد از بازگشایی مدارس پروتکل‌ها ر ا رعایت می‌کنند و ما توصیه ها را براساس مصوبات ستاد ملی کرونا و کمیته آلودگی ابلاغ کرده‌ایم و قطعا دانش آموزان رعایت خواهند کرد.

وی در خصوص مشکل عدم ثبت ‌نام برخی از دانش ‌آموزان اتباع اظهار داشت: دانش آموزان اتباع باید شناسه داشته باشند و کسانی که شناسه داشتند ثبت نام شدند. اگر شناسه نداشته باشند هویتشان مشخص نیست  و من  درخواست دارم که هرچه زودتر شناسنه برای این افراد صادر شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره بودجه سال آتی خاطرنشان  کرد: بودجه 1402کلیاتش روز دوشنبه بعد از ظهر به مجلس ارسال شده اما هنوز بودجه اموزش و پرورش در آن تعیین نشده و  برخی پیشنهادات اعم از توجه به تحول بنیادین و مطالبات همکاران فرهنگی در صندوق ذخیره ارسال شده است. 

انتهای پیام/