شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#شیائومی

آکواریوم هوشمند شیائومی با قابلیت‌هایی عجیب

آکواریوم هوشمند شیائومی با قابلیت‌هایی عجیب

آکواریوم هوشمند شیائومی با قابلیت‌هایی عجیب
شیائومی از آکواریوم هوشمند میجیا با امکاناتی نظیر کنترل از راه دور تغذیه ماهی‌ها، شبیه‌ساز نور خورشید و شیشه فوق شفاف رونمایی کرد.

به گزارش ثریا شیائومی از آکواریوم هوشمند میجیا با امکاناتی نظیر کنترل از راه دور تغذیه ماهی‌ها، شبیه‌ساز نور خورشید و شیشه فوق شفاف رونمایی کرد.

شیائومی در هوشمندسازی وسایل و ابزار ساده تبحر خاصی دارد و تا به‌ امروز بیش از ۶۰۰ نوع محصول مختلف را معرفی کرده است. این برند چینی به تازگی از یک آکواریوم هوشمند تحت عنوان «میجیا» رونمایی کرده که دارای قابلیت‌های جالب و البته قیمت اقتصادی است.

 

آکواریوم هوشمند میجیا شیائومی دارای سیستم فیلتر ۵ مرحله‌ای سطح بالا است. پمپ آب ضدگرفتگی داخل این آکواریوم نیز از قابلیت خودتمیزشوندگی برخوردار بوده و می‌تواند انواع آلودگی‌های فیزیکی را فیلتر کرده و با تحریک رشد باکتری‌های مفید در داخل آکواریوم، یک اکوسیستم مناسب را برای پرورش ماهی‌ها ایجاد کند. بهره‌گیری از این پمپ آب باعث می‌شود تا تعداد دفعات تعویض به هر ۶ ماه یک مرتبه کاهش پیدا کند.

علاوه بر آن، آکواریوم هوشمند شیائومی از شیشه فوق‌شفاف پنج خطی UHA ساخته شده که می‌تواند 91.3 درصد از نور را از خود عبور دهد. این فناوری که عمدتا برای شیشه خودرو استفاده می‌شود، به‌منظور شبیه‌سازی شرایط طبیعی زیر آب استفاده می‌شود.

اما یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های آکواریوم هوشمند شیائومی، امکان تغذیه ماهی‌ها از راه دور توسط اپلیکیشن موبایل میجیا است. با استفاده از این برنامه می‌توانید در هر جا که دسترسی اینترنت وجود داشته باشد، جریان آب و جلوه‌های نوری داخل آکواریوم را تنظیم کنید. این ویژگی به‌ویژه برای برای افرادی که اغلب وقت خود را خارج از خانه سپری می‌کنند و فرصت چندانی برای مراقبت از ماهی‌های خود ندارد، بسیاری مفید است. بدین ترتیب، حتی می‌توانید در سفرهای طولانی سه ماهه یا بیش‌تر، بدون نگرانی از تغذیه ماهی‌ها، به تفریح یا ماموریت خود بپردازید.

آکواریوم هوشمند میجیا به 24 ال‌ای‌دی نور سفید و 16 ال‌ای‌دی RGB تمام رنگ مجهز شده که می‌توانند نوری شبیه به نور خورشید را تولید کند. علاوه بر آن، نورپردازی آکواریوم به‌صورت کاملا هوشمند تغییر می‌کند تا نحوه تابش نور خورشید در طول روز را شبیه‌سازی کند. این محصول در چین با قیمت 349 یوان (50 دلار) در دسترس است.

منبع: گجت نیوز