شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ملی‌پوش#پیکان#نقش#عجیب#ستاره#تمرین#یحیی

نقش عجیب ستاره ملی‌پوش پرسپولیس در تمرین یحیی

مرتضی پورعلی گنجی قبل از شروع بازی با پیکان دست به اقدام جالبی زد.

نقش عجیب ستاره ملی‌پوش پرسپولیس در تمرین یحیی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش پرسپولیس که در تابستان امسال به این تیم پیوست ، یکی از مهره های ثابت یحیی گل محمدی در قلب خط دفاعی پرسپولیس به حساب می‌آید. مرتضی که بازیکن مورد علاقه کی‌روش هم محسوب می‌شود و در هر ۳ بازی تیم ملی در جام جهانی به صورت فیکس بازی کرد، یکی از بازیکنانی است که سعی می‌کند حرفه ای فکر کند و معمولا هم به جزئیات توجه خاصی دارد.

مرتضی قبل از بازی مقابل پیکان هم دست به کار جالبی زد و به نوعی در نقش یک روان شناس ظاهر شد. پورعلی گنجی قبل از شروع بازی پرسپولیس مقابل پیکان صحبت های جالبی خطاب به همبازیانش انجام داد و سعی کرد به لحاظ روحی و انگیزشی روی آن ها تاثیر بگذارد.

مدافع پرسپولیس خطاب به همبازیانش می‌گفت: نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم. هیچ بازی در لیگ ساده نیست و باید به همه تیم ها احترام بگذاریم. ما تیم بزرگی هستیم ولی دلیل نمی‌شود که از قبل برنده باشیم. برای پیروزی و موفقیت باید سخت تلاش کرد و جنگید. هیچ چیزی راحت بدست نخواهد آمد و برای بردن باید خیلی سختی بکشیم و تلاش کنیم. بدون زحمت کشیدن هیچ موفقیتی بدست نمی‌آید و اگر تلاش کافی انجام دهیم ، قطعا نتیجه هم برای ما خواهد بود.