شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس

هشدار جدی به دو ستاره پرسپولیس ؛ با این کار ضرر می کنید

مهدی عبدی سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید رفتن مهاجم خارجی به این تیم ضربه زده است.

هشدار جدی به دو ستاره پرسپولیس ؛ با این کار ضرر می کنید

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

حمید درخشان دلیل اصلی تساوی پرسپولیس مقابل پیکان تهران را دفاع خوب حریف و نبود مهاجم گلزن در ترکیب پرسپولیس عنوان کرد و گفت: این نوع بازی‌ها در یک فصل فوتبالی برای تیم‌های مدعی قهرمانی رقم می‌خورد. پیکان خیلی خوب توانست بازی را ببندد. مشخص بود که آنها کاملاً حریف را آنالیز کرده بودند و می‌دانستند پرسپولیس قرار است چه برنامه‌هایی را در نیمه اول و دوم پیاده کند.

سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: آنالیز دقیق از پرسپولیس باعث شد تا پیکان در هر دو نیمه راه‌های نفوذ را ببند. پرسپولیس هم مهاجمان خارجی‌اش را در اختیار نداشت تا یک بار دیگر آسیب ببیند. این تیم نیاز فوری به مهاجم دارد. قطعاً سرمربی تیم خیلی خوب به تمرینات نظارت دارد که ترجیح می‌دهد تیمش را بدون مهاجم تخصصی وارد زمین کند.

او درباره نیمکت نشینی مهدی عبدی و حامد پاکدل تاکید کرد: من در کنار تیم نیستم که ببینم واقعاً در چه شرایط کیفی هستند اما آنچه مسلم است اینها باید قدر پیراهنی که پوشیده‌اند را بدانند. همه بازیکنان پرسپولیس باید بدانند ضربان قلب میلیون‌ها هوادار با نتایج این تیم تنظیم می‌شود. اگر شرایط را بهتر نکنند ابتدا به ضرر خودشان و سپس پرسپولیس است.

درخشان تصریح کرد: قبول دارم هر بازیکنی که بخواهد با پیراهن پرسپولیس شروع به گلزنی کند نیاز به زمان خواهد داشت. به همین خاطر رفتن لوکادیا از پرسپولیس ضربه خیلی سنگینی به این تیم خواهد زد که شاید چند بازی دیگر هم ادامه داشته باشد.

او درباره عملکرد پیکان تهران نیز یادآور شد: من فکر می‌کنم پیکان به خواسته خودش رسید. این تیم امتیاز می‌خواست تا بتواند اعتماد به نفس تیمی اش را باز یابد و به نتایج آینده امیدوارتر باشد.