شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هلال احمر#امداد#برف#فولاد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

۱۴ نفر گرفتار در برف جاده‌های استان سمنان امداد رسانی شدند

۱۴ نفر گرفتار در برف جاده‌های استان سمنان امداد رسانی شدند

سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه ۱۴ نفر گرفتار در برف فولاد محله _ چشمه علی امدادرسانی شدند، گفت: خدمات لازم به این افراد ارائه شده است.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هلال احمر امداد و نجات پایگاه فولاد محله حوالی نیمه شب گذشته به چهار خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کرده است، ابراز داشت: این خودروها در محور فولاد محله_ چشمه علی فرعی روستای تویه دروار گرفتار برف و کولاک شدند.

وی با بیان اینکه ۱۴ نفر گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی شدند، افزود: این افراد خدمات لازم را از هلال احمر دریافت کردند و عملیات ۱:۴۰ بامداد خاتمه یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه یک مورد تصادف نیز در کیلومتر ۴۰ محور شاهرود_ میامی به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: در این حادثه ۵:۲۰ صبح سه شنبه یک دستگاه خودرو نیسان با تریلی به شدت برخورد کرده و موجب بروز خسارت و مصدومیت شده است.

محمد خانی با بیان اینکه سه مصدوم حادثه توسط عوامل اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی برای ادامه سیر درمان اعزام شدند، تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت و عملیات ۷:۴۰ صبح با انتقال مجروحان به اتمام رسید.

وی افزود: در شرایط برفی از رانندگان درخواست می‌شود تا زنجیر چرخ را به همراه داشته باشد و قبل از سفر تجهیزات زمستانه را بررسی کنند و همچنین برای داشتن سفر ایمن در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی حتماً استراحت کرده و سپس طی مسیر کنند.