شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شطرنج

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج دانشجویان آسیا و اقیانوسیه

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج دانشجویان آسیا و اقیانوسیه

مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان آسیا و اقیانوسیه صبح امروز به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان آسیا و اقیانوسیه با حضور مسئولین فدراسیون ورزش دانشجویی آسیا ، فدراسیون شطرنج آسیا و جهانی،هادی بشیریان رییس و دکتر خواجوی دبیر کل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و مسئولین فنی از طرف فدراسیون شطرنج آسیا ، نمایندگان کشورهای شرکت کننده و ورزشکاران و مربیان تیم ملی شطرنج دانشجویان برگزار شد.

بنابراین گزارش در ابتدا این مراسم ایوب حنیفه رئیس CISCA فدراسیون آسیایی ورزش دانشگاهی ضمن تشکر از میزبانی ایران و تشکر از حمایت های  هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان از ورزش دانشگاهی گفت: روح ورزش ، جوانمردی و همکاری در این مسابقات جریان داشت و امیدوارم مسابقات شطرنج در آینده هم به صورت حضوری و مجازی ادامه داشته باشد.

هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در این مراسم گفت:  از اعتماد فدراسیون دانشگاه های آسیا برای دادن این میزبانی مجدد این مسابقات به ایران تشکر می کنم.

وی خطاب به دانشجویان شرکت کننده گفت: امیدوارم موفقیت های را همیشه جشن بگیرید و به ورزش متعهد باشید و رسما اختتام مسابقات را اعلام کرد.

در ادامه این اسامی برندگان تیمی و انفرادی اعلام و مراسم اهدای مدال انفرادی و کاپ تیمی به صورت مجازی روی سکوهای مربوطه برگزار شد.

این مسابقات در دو بخش پسران و دختران برگزار شد که در پایان در بخش دختران تیم ایران با ۲۸ امتیاز قهرمان رقابت ها شد و تیم های اندونزی با ۲۱.۵ ، هند ۲۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

همچنین در بخش پسران نیز در جدول رده بندی تیمی، تیم چین با ۲۹.۵ امتیاز قهرمان رقابت ها شد ، تیم اندونزی با ۲۰.۵ دوم شد و تیم ایران با ۱۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

لازم به ذکر است سومین دوره رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه با حضور 10 کشور چین، بوتان، هند، اندونزی،اردن، مغولستان، سنگاپور، نیوزلند، سریلانکا و ایران به میزبانی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ایران با همکاری فدراسیون شطرنج از 26 آذر 6 دی ماه به صورت آنلاین برگزار شد. 

انتهای پیام