شهر خبر

یحیی به هیچ وجه این لژیونر را نمی خواهد ؛ پرسپولیس بی خیال این ستاره می شود؟

شنیده ها حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی هنوز علی علیپور را بابت جدایی از پرسپولیس در پایان لیگ نوزدهم نبخشیده است!

یحیی به هیچ وجه این لژیونر را نمی خواهد ؛ پرسپولیس بی خیال این ستاره می شود؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

سرخپوشان تهرانی تحت هدایت یحیی گل‌محمدی توانستند قهرمانی مقتدرانه‌ای را در لیگ نوزدهم تجربه کنند و با توجه به این موضوع، خیلی‌ها منتظر بودند تا پرسپولیس موفقیت‌هایش را در لیگ قهرمانان آسیا هم تکرار کند و بتواند به مراحل بعدی این مسابقات راه پیدا کند. این در حالی بود که در فاصله کمتر از یک ماه مانده به آغاز آن رقابت‌ها برخی از بازیکنان پرسپولیس این تیم را ترک کردند.

یکی از این بازیکنان علی علیپور بود. او یکی از با ثبات‌ترین بازیکنان فصل پرسپولیس بود. مهاجمی که سابقه آقای گلی در لیگ را داشت اما بلافاصله پس از اتمام لیگ، پرسپولیس را ترک کرد تا به ماریتیمو رفته و ماجراجویی خودش در لیگ پرتغال را آغاز کند.

در شرایطی که مسوولان وقت باشگاه پرسپولیس زمان زیادی برای تمدید قراردادها داشتند اما هر زمان در خصوص وضعیت بازیکنان سئوالی می شد تنها به یک جمله اکتفا کردند که ما تمام بازیکنان را حفظ خواهیم کرد اما اقدامی در مورد تمدید قراردادها صورت نگرفت.

علی علیپور در حالی راهی ماریتیمو شد که یحیی گل محمدی شخصا با این مهاجم تماس گرفت تا او را راضی به ماندن کند. سرمربی پرسپولیس مهاجم ششدانگ و امتحان پس داده ای نداشت بنابراین اصلا دلش نمی خواست علی علیپور را از دست بدهد. تماس تلفنی و درخواست یحیی گل محمدی نیز ظاهرا موثر واقع نشد تا مهاجم اول پرسپولیس از این تیم جدا شده و راهی پرتغال شود.

یحیی گل محمدی از همان زمان از علی علیپور دلخور شد. هر چند عیسی آل کثیر جور همه مهاجمان پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا کشید و در آن رقابت‌ها نقش مهمی در نایب قهرمانی تیمش ایفا کرد اما سرمربی سرخ‌ها هرگز ماجرای علی علیپور را فراموش نکرد.

حالا شنیده می شود پس از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا از پرسپولیس باز هم یحیی گل محمدی راضی به بازگشت علی علیپور نیست.

سرمربی پرسپولیس ترجیح می دهد باشگاه ابتدا سراغ گزینه‌های دیگر برود و علی علیپور گزینه آخر تیمش برای جانشینی یورگن لوکادیا باشد!