شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##عقیلی:#هدف#حفظ#سهمیه#شروع#کردیم

عقیلی: با هدف حفظ سهمیه شروع کردیم

عقیلی: با هدف حفظ سهمیه شروع کردیم

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: از من خواسته بودند که سهمیه لیگ برتری تیم را حفظ کنم، اما آن را تا جمع هفت تیم برتر آوردم و امیدوارم در دور برگشت با برطرف کردن نقاط ضعف عملکرد بهتری داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دور رفت لیگ برتر مردان روز یکشنبه چهارم دی‌ماه پس از برگزاری 91 مسابقه به پایان رسید و دور برگشت این رقابت‌ها از 11 دی‌ماه آغاز می‌شود.

سعید عقیلی درخصوص آخرین دیدار گیتی‌پسند در دور رفت مسابقات برابر فولاد سیرجان ایرانیان اظهار کرد: بازی خوبی بود و بازیکنانم خوب بازی کردند. آنچه از آن‌ها در زمین خواسته بودیم، پیاده کردند و سه بر دو به پیروزی رسیدیم. فولاد سیرجان هم در رده چهارم جدول قرار داشت و تیم خوبی است. روی نقاط ضعف آن‌ها کار کردیم و پیروز شدیم.

وی ادامه داد: نیم فصل اول خوبی داشتیم، از من خواسته بودند تیم را در لیگ حفظ کنم، اما آن را تا جمع هفت تیم برتر آوردم و امیدوارم در دور برگشت با برطرف کردن نقاط ضعف عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند در رابطه با جذب بازیکن، تصریح کرد: در حال حاضر هیچ چیز معلوم نیست و طی روزهای آینده مشخص می‌شود. بازیکنانم عملکرد خوبی در نیم فصل اول داشتند و امکان دارد برای نیم فصل دوم هم با همین ترکیب تیم حاضر شویم.

عقیلی خاطرنشان کرد: اولین بازی دور برگشت گیتی‌پسند مقابل تیم پیکان است که در دور رفت بازی خوبی مقابل این تیم ارائه دادیم و نتیجه را به داوری واگذار کردیم. امیدواریم در تهران مقابل پیکان عملکرد خوبی داشته باشیم.

تیم گیتی‌پسند با 6 برد، هفت شکست و 20 امتیاز در پایان دور رفت لیگ برتر مردان در جایگاه هفتم قرار گرفت.

 انتهای پیام